Filmvilág blog

Minden, amit tudni akartál a Donnie Darkóról

2016. június 20. - filmvilág

mst3kLOGO1.jpgÚjra audiokommentáltunk! Facebook-oldalunkon szavazást tartottunk, olvasóink a Mélyvörös, a Nyomás utána, a Lost Highway és a Donnie Darko közt választhattak. Utóbbi nyert, ezért közkívánatra végignéztük és kitárgyaltuk Richard Kelly klasszikusát. (Letölthető verzió: itt.)

A kommentek közt (is) lehet javaslatot tenni a következő kielemezendő filmre, de a mostani adásról is szívesen veszünk minden visszajelzést. (A korábbi adásokat itt lehet  meghallgatni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr558824834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2016.06.21. 07:37:15

Ha le lenne írva, belenéznék, átfutnám, elolvasnám - meghallgatni viszont nem fogom, nem érdekel az élő szövegelés.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2016.06.21. 13:38:03

Én letöltöttem, meghallgattam. Elég jó és átfogó lett. Nem is tudtam Seth Rogen is benne volt a filmben.

Thunderstick 2016.06.21. 18:29:13

Jó volt! A dobozról is szívesen meghallgatnék egy hasonló kommentárt, mert simán van ilyen fasza film, csak a híre nem az sajnos. Továbbá a Mélyvöröst is támogatom, ha már egyszer felhoztátok.

Orosdy Dániel · http://danielorosdy.blog.hu/ 2016.06.23. 12:53:04

@Ékszerelmére: Köszi, feljegyeztük!

@Terézágyú: Szomorú. :(

@-Britpopper-: Köszönjük, igyekeztünk.

@Thunderstick: Köszi! A dobozt én is bírtam (kb.), de egyelőre nem fogjuk elővenni, túl sok önismétlés lenne benne a DD-hez képest. A Mélyvörös viszont előbb-utóbb elő fog kerülni.
süti beállítások módosítása