TÖKÉLETES HANG – Zenés tinifilm a Glee című sorozat után szabadon. Anna Kendrick egy DJ-nek készülő főiskolás lányt alakít, aki szülői nyomásra kénytelen belépni az egyetemi lánykórusba.
A Filmvilág kritikusa szerint: Az összkép vegyes: klisék, döcögős és kiszámítható párbeszédek váltják az olyan frappáns jelenteket, mint az éjszakai éneklős összecsapás a csapatok között. Rebel Wilson miatt mégis megéri megnézni a filmet. (Parádi Orsolya kritikája az áprilisi Filmvilágban olvasható.)
A BUROK – Az Alkonyat-saga megalkotója, Stephenie Meyer még 2008-ban írt egy testrablós-romantikus sci-fit, amelyből most Andrew Niccol (Gattaca) készített adaptációt Saoirse Ronan, Diane Kruger, Max Irons és William Hurt főszereplésével.
SZERETŐK, UTAZÓK – Pedro Almodovar súlyos családi- és identitásdráma helyett új filmjében könnyedebbre veszi a hangvételt: a Szeretők, utazók szexuálisan túlfűtött komédia, amely egy repülő fedélzetén játszódik, olyan színészekkel a főszerepben, mint Javier Cámara, Lola Duenas, Cecilia Roth és Raúl Arévalo.
SWEENEY – A TÖRVÉNY EREJE – Nick Love (A futball faktor) egy mifelénk kevésbé ismert brit krimisorozatnak készítette el a modern adaptációját Ray Winstone és Ben Drew, alias Plan B főszereplésével, akik a brit rendőrség különleges osztagának tagjait alakítják. A történet szerint a párosnak nem csak egy brutális bűnbandával, de a belső ellenőrzéssel is meg kell küzdenie.
AZ ÓRIÁSÖLŐ – Bryan Singer mutáns szuperhősök helyett ezúttal igazi (nép)mesét forgatott, főszerepben a címbéli Jackkel, aki az égigérő paszulynak köszönhetően egy másik világban találja magát, ahol félelmetes óriásokkal kell szembenéznie, hogy visszaszerezhesse szerelmét. A hősjelöltet a Skins-ből ismerhető Nicholas Hoult alakítja, de feltűnik még Ewan McGregor és Stanley Tucci is
A Filmvilág kritikusa szerint: Singer veretes kalandmeséje okosan strukturált, ráérősen, mégsem vontatottan felmondott történetélmény, amelyben még a CGImonstrumoknak is jut egyegy hiteles pillanat. (Varró Attila kritikája az áprilisi Filmvilágban olvasható.)
HANEKE, A RENDEZŐ – A legismertebb, pár hete Oscar-díjjal is kitüntetett osztrák rendezőnagyság munkamódszerei és filozófiája tárulnak fel ebben az osztrák-francia dokumentumfilmben.
A CSODACSAPAT – Olivier Dahan (Piaf, Bíbor folyók 2) filmjében az egykoron nagymenőnek számító alkoholista sztárfocista egy bretoni halászfalu férfilakosságából próbál futballcsapatot verbuválni. A cél: bejutni a francia kupába.
A Filmvilág kritikusa szerint: Focifilmnek kiváló, rengetegszer látott anyag – jó formában van, bár túlontúl biztonsági játékot űz. (Alföldi Nóra kritikája az áprilisi Filmvilágban olvasható.)