Ha egy zenész munkássága valamilyen módon részévé vált életünknek, ismerjük slágereit, alakját rejtélyek övezik, mindennapjainak bemutatása nyilvánvaló okkal számíthat figyelmünkre. Izgalmas élmény betekintést nyerni a kulisszák mögé, végigkövetni a kezdeti ismeretlenségből való sikeres kitörés folyamatát, elveszni a halandó számára felfoghatatlan gazdagság, pompa és csillogás forgatagában. A bennfentesség illúzióját kelti, ha láthatjuk a lemezborítókról, videoklipekből ismerős arcok emberi oldalát, büszkén konstatálhatjuk, hogy ők is csak egyek közülünk. Élvezettel figyeljük karrierjük alakulását akkor is, ha tisztában vagyunk vele, hogy az előttünk zajló események a mozgókép médiumának sajátosságai okán szükségszerűen hamisak: a színtiszta valóság láttán valószínűleg halálra unnánk magunkat, precízen kreált dráma és megdöbbentő fordulatok szükségeltetnek a teljes filmélményhez. Mint tudjuk, az élet a legjobb forgatókönyvíró, de sajnos pocsék dramaturg. Más a helyzet, mikor fiktív karakter kalauzol minket a szórakoztatóipar világában: ilyenkor nincsenek elvárásaink, nem csalódhatunk a rideg valóság minden romantikát nélkülöző bemutatásában, ugyanakkor joggal merül fel a kérdés: miért kellene érdeklődnünk egy soha be nem futó, ráadásul különösebben szimpatikusnak sem mondható folkzenész hétköznapjai iránt? Nos, pusztán azért, mert a Coen testvérek hozzák el nekünk.