ÉBREDJ VELÜNK – Egy televíziós show kulisszái mögött játszódó romkom Rachel McAdams, Harrison Ford és Diane Keaton főszereplésével, Roger Michell (Sztárom a párom) rendezésében. Ford alakítja a háborúkat is megjárt veterán riportert, akit a McAdams által játszott szerkesztő megpróbál leszerződtetni a reggeli bulvár műsorhoz. [előzetes]
ÁLOMHÁBORÚ – Zack Snyder (300, Watchmen) új filmjében elmegyógyintézetbe szállítanak egy fiatal lányt, és lobotómiára jegyzik elő. Babydoll egy fantáziavilágba menekülve szökést tervez. [előzetes]
A blog kritikusa szerint: Az Álomháború lehetett volna a direktori pályáját egy remake-kel indító, majd adaptációkkal folytató Zack Snyder első igazán eredeti, saját történetből és maximálisan saját vizuális elképzelések mentén megvalósított mozija. Csakhogy a különböző álomszintek között ugráló, többek között diáklányokkal, szamurájokkal, sárkányokkal, robotokkal és náci zombikkal tarkított CGI-orgia nem eredeti, nem egyedi, de még csak nem is igazán film – sokkal inkább egy, a számítógépes játékok dramaturgiáját szigorúan lekövető, hangos és agyatlan, de kétségkívül látványos videoklip-maraton. Ettől persze még lehetne jó, vagy akár csak szórakoztató, ha lenne benne egy-két idézőjel, némi humor, esetleg irónia, vagy úgy egyáltalán bármi, ami a gépórában számlázó CGI-animátorokat leszámítva bárkinek is tíznél több önfeledt percet okozhat. (Klacsán Csaba)
A SAS – Kevin Macdonald részben Magyarországon forgatott kosztümös kalandfilmje, Channing Tatum, Jamie Bell, Donald Sutherland és Mark Strong főszereplésével. A történet a római birodalom fénykorában játszódik, főszereplője Marcus Aquila, aki a Kaledóniában eltűnt híres kilencedik légió (és saját apja) után kutat a lázadó törzsek lakta Kaledóniában. [előzetes]
A Filmvilág kritikusa szerint: A sas furcsa film, mert vágásritmusa kivételével szinte semmiben sem hasonlít egy 2011-es bemutatóra. Nem ironikus, nem gátlástalan, nem térhatású. (Klág Dávid kritikája az áprilisi Filmvilágban olvasható.)
MILLENIUM 3 – A KÁRTYAVÁR ÖSSZEDŐL – A trilógia befejező része, az előző felvonást is jegyző Daniel Alfredson rendezésében. [előzetes]
A Filmvilág kritikusa szerint: Országos szintű összeesküvés, megfigyelés, üldözések, halálos merényletek – a film alkotóinak két és félórás heroikus küzdelme az anyaggal határozottan izgalmas végeredményt hozott, mely azonban adaptációs tekintetben meg sem közelíti a legjobban sikerült első részt, A tetovált lányt. (Vajda Judit kritikája a márciusi Filmvilágban olvasható.)