Tegyük fel, hogy írok egy posztot a Filmvilág blogjára, amely arról szól, hogy írok egy posztot a Filmvilág blogjára. Már a bejegyzés második mondatában nyilvánvalóvá teszem, hogy ez a poszt, az a poszt. A harmadik mondatban, egy kettőspont után, felteszem a kérdést: mi ennek az értelme?
Új dokumentumfilmjében (The Greatest Movie Ever Sold) valami hasonló játékot játszik Morgan Spurlock, aki a Super Size Me és a Hol az ördögben van Oszama bin Laden? után ismét saját magát teszi meg főszereplőnek. Ezúttal annak jár utána, hogy miként működik a filmes termékelhelyezés (product placement), hogyan lehet eladni egy mozgóképes produkciót, és teszi mindezt úgy, hogy az egész folyamatot az éppen készülő filmen demonstrálja, azaz megpróbálja minél több reklámmal telezsúfolni, sőt a teljes büdzsét ebből a forrásból biztosítani. Hogy elég-e ez a kétségkívül ravasz ötlet 90 percre, és megtudunk-e bármi újat a product placementről, kiderül, ha eljut hozzánk is a film. Előzetes a tovább után.