Bár a blogon még nem esett róla szó, az év egyik legkülönlegesebb bemutatójának ígérkezik Wes Anderson animációs filmje. A Fantastic Mr. Fox Roald Dahl (Charlie és a csokigyár, Meghökkentő mesék) azonos című regényének feldolgozása, amely teljes egészében stop motion technika segítségével készült. Az alábbi werkfilmben az alkotók mesélnek a forgatásról, ami akár önmagában is érdekes lehetne (5229 felvételből és 621 450 képkockából állították össze a kész filmet), de hasonlót már láttunk. Ami különlegessé teszi a forgatást, az az, hogy Wes Anderson nem volt jelen, a kész filmen – legalábbis a tovább után látható előzetes alapján - mégis egyértelműen fel lehet ismerni a sajátos wesandersonos stílust. Mindez annak köszönhető, hogy a rendező megkapta az összes felvételt a neten keresztül, rögtön az elkészülte után, és így azonnal korrigál(tat)hatta a képeket, sőt akár „live streaming” üzemmódban is figyelhette a munkálatokat (a szoftverben ténylegesen volt egy „Live to Wes”-gomb). Ezen kívül videóra vette magát, amint eljátssza a szereplők dialógusait és mozdulatait, majd elküldte az animátoroknak útmutató gyanánt. Mindebből annyi a tanulság, hogy a személyes (szerzői) jelenlétet egy stúdiófilmben is meg lehet őrizni, és ehhez még jelen sem kell lenni a szó fizikai értelmében.