Filmvilág blog

Podcast: Skywalker kora és a Féktelenül

2019. december 22. - filmvilág

sw1.jpg

Mozikban a harmadik Star Wars-trilógia befejező epizódja, és ha már az előző kettőről megemlékeztünk egy-egy külön adásban, akkor a Skywalker korát sem hagyhattuk ki. Utána a Mandalorian szóba kerül, majd a végén, az új rovatunk keretében kielemezzük a frissen újranézett, idén 25 éves Féktelenült. Az adásból kiderül többek közt, hogy:

  • szerettünk-e bármit is J.J. Abrams fináléjban,
  • miért zaklatott fel bennünket egy melegcsók,
  • mekkora hatalmuk van valójában a rajongóknak,
  • ki lehet Mando sisakja mögött,
  • bocsánatos bűn-e a fan service,
  • van-e pszichoszexuális olvasata a Speednek,
  • mitől működik még ma is,
  • és mennyire (és miért) woke a film?

Közreműködők: Varga Dénes, Huber Zoltán, Baski Sándor.

A Filmvilág támogatói számára készített bónuszpodcast, amelyben az Akik maradtak Oscar-esélyeit vitatjuk meg, itt hallgatható meg / tölthető le.

A podcast epizódjai minden fontosabb podcast applikációban elérhetőek, de a Spotify-on, az Audiomackon és az iTuneson is fel lehet ránk iratkozni. (Ugyanitt köszönettel várjuk a szöveges értékeléseket.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr3615362712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2019.12.22. 21:29:42

Az a vicces, hogy olvastam a nagy fightolást a leszbicsók kapcsán, és csak néztem. Én ilyenre nem emlékszem a filmből. Aztán rájöttem, hogy alighanem akkor történt, mikor kimentem mosdóba. :-D

Leadfoot 2019.12.22. 22:21:00

Én az első napon az első angol nyelvű előadáson voltam (19 óra után kezdett), és ott is inkább harmincas emberek voltak. Mikor Rey "meghal", és megvan a nagy katarzis, utána meg Kylo föléleszti, na ott nyomott a komplett terem egy kollektív facepalm-ot.
Solo megjelenésekor meg végigfutott egy fan service-t elismerő, nem biztos hogy negatív moraj.
süti beállítások módosítása