Filmvilág blog

Podcast #02 - Mérlegen a True Detective 2. évada

2015. augusztus 13. - filmvilág

A héten véget ért a True Detective második évada, ennek örömére újra mikrofon elé ültünk (és ezúttal be is kapcsoltuk.) Az első kérdés az volt, hogy érdemes-e külön adást szentelni ennek a második felvonásnak. (Spoiler: igen.) Vendégünk is volt: Rusznyák Csaba, a Geekz főszerkesztője. (Letöltési link: itt.)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr767704788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hakos05 2015.08.14. 02:52:33

Az évadot akár az antikvitás felől is meg lehet közelíteni (Antigoné és a törvény kontra erkölcs). A gyilkosok kiléte meg aztán tényleg a görög drámákat idézi, a kivégzési mód (kasztrálás, vakítás) is szimbolikus. De mindent elmondtatok, még több ilyet!

Peter Pospischill 2015.08.22. 00:15:24

Nagyon jó dolgok kerültek fel, sok elméletet/motívumot amit én is láttam az évad során megerősített. Külön tetszett, hogy a 2 úrral ugyanakkor és ugyanolyan mélyről sóhajtottam, Baski úr egyes kommentjein és elrugaszkodott hozzászólásain, A Maffiózok-os párhuzamánál, a Kelly Reilly savazása (Calvary-t ajánlom!) vagy a az autópályás vágóképes értetlenségénél különösen hálás voltam, hogy nem én vagyok ott felvétel közben :)
A beszélgetést viszont fentartotta legalább és jó volt hallgatni titeket, köszönet érte.
süti beállítások módosítása