Filmvilág blog

Tévéajánló - Péntek (04.13.)

2012. április 13. - Orosdy Dániel

A kezdetek kezdete
Anthony Page filmje David Storey műve alapján Ralph Richardson főszereplésével.
Vetítik: TV2 - 12:55

Az Enron-botrány

Penelope Spheeris valós eseményeket feldolgozó, nézőcsúcsot hozó tévéfilmje Brian Dennehy-vel és Shannon Elizabeth-tel.
Vetítik: Hálózat - 21:00

Elátkozottak faluja

John Carpenter felemás remake-je Wolf Rilla klasszikus horrorfilmjéből. Néhány jelenet miatt érdemes megnézni, különösen az első harmad erős.
Vetítik: Viasat3 - 21:20

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr784400076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dutch 2012.04.13. 14:26:40

Emlékszem akkoriban hogy be voltam szarva a világtó szemű kis tetvektők :)

Amúgy Carpenter érezhetően itt kezdett el fáradni. Az őrület torkában még eredeti és ütős volt (bár kicsit elvont is), az Elátkozottak.. és az Escape from LA már csak remake, onnantól meg mélyrepülés.

Orosdy Dániel · http://danielorosdy.blog.hu/ 2012.04.13. 22:59:22

@dutch: Állítólag nem is ezt a filmet akarta remake-elni, hanem A Fekete Laguna szörnyét, de az nem jött össze. Mindenki jobban járt volna. :)

A Masters of Horror Carpenter rendezte epizódjait láttad? A Cigarette Burns elég jó volt, a másikat nem láttam.

Huber Zoltán 2012.04.13. 23:41:41

Nekem a késői munkásságából a Vámpírok bejött - annyira keménykedős mozi volt, hogy végig lehet röhögni. A legutolsó rendezést (Ward) meg még nem is láttam...

Orosdy Dániel · http://danielorosdy.blog.hu/ 2012.04.14. 00:07:27

@Huber Zoltán: Sztem a Vámpírok abszolút vállalható, részben az alig leplezett öngúny (ld. "tongue-in-cheek"), részben James Woods miatt. Persze, nem egy A dolog, de azért a maga módján korrekt cucc. A Mars szellemei is működött nálam, de szigorúan guilty pleasure-ként (aki gyerekkorában -- hozzám hasonlóan -- tömeges mennyiségben vette magához a műholdas adók éjjeli kínálatában érkező B-filmes gagyit, garantáltan nem tud elutasítani egy ilyen mozit :) ).

dutch 2012.04.15. 00:12:55

@Orosdy Dániel: A MOH-ból csak a Dance of the Dead részt láttam, az közepes volt, de lehet hogy akkor rá kéne menni a Carpenter-féle epizódokra.

Volt még JC-től a Body Bags, aminek a műfaja nekem bejött (3 külön történet egy filmben), de valahogy a Creepshow-k, vagy a Cat's Eye jobban tetszettek.

A Vámpírokkal kapcsolatban tévedésben álltam eddig, valamiért azt hittem, hogy ez az amelyikben Gerald Butler volt a főgenya, és viszonylag szar volt. Mint kiderült, az egész más, úgyhogy akkor ezt is pótlom. Már csak azért is, James Woods KIRÁLY :)

A Mars szellemeit nem láttam egészben, csak a közepéből valami fél órát, de az pont elég volt. Néztem ahogy Ice Cube rohangál valami flintával, és arra gondoltam hogy úristen, ezt a filmet ugyanaz rendezte, mint aki az Elpusztíthatatlanokat, vagy a 13. rendőrörsöt.

Egyébként osztom a B-filmes nosztalgiát, a SzívTV, Msat és a TV3 nálam is ott volt az első 5 programhely valamelyikén :)

Orosdy Dániel · http://danielorosdy.blog.hu/ 2012.04.15. 00:41:10

@dutch: A Dance of the Dead nekem maradt ki, de a Cigarette Burns-t és a Vámpírokat merem ajánlani (ha nem is olyan lelkesen, mint pl. A 13-as rendőrörs ostromát). A Body Bags nem rossz cucc, csak kicsit egyenetlen.
A TV3 mai szemmel (is) nagyon színvonalas adónak rémlik (B-filmből is a legjobbakat próbálták kiválogatni), de hogy a Szív TV-n és az Msaton miket adtak néha, az tényleg félelmetes! :D

dutch 2012.04.15. 11:19:53

@Orosdy Dániel: A TV3 minőségileg tényleg nagyon ott volt, nem említhető egy szinten a másik kettővel, csak a teljesség kedvéért írtam, mert ott is lehetett csemegézni a filmekből. Ne feledjük, hogy neki köszönhetjük az első sitcomokat (azt hiszem ők kezdték vetíteni nálunk a Rém rendes családot), és az NBA-döntők közvetítését is. Nagyon sajnáltam amikor megszűnt.

Orosdy Dániel · http://danielorosdy.blog.hu/ 2012.04.15. 12:57:56

@dutch: Dettó. :) Rám a hazai adókon kívül komoly romboló (építő?) hatással voltak a külföldi csatornák is, pl. Super Channel, Sky Channel, Sat1, Rtl. Nagyon izgi dolgokat adtak délutánonként és késő este, Godzillától Joe D'Amatóig bármivel és bárkivel össze lehetett futni.
süti beállítások módosítása