Filmvilág blog

Moziklip extra: Ducki Tomek

Most én jövök

2009. október 29. - klág

Egyszer nem figyel oda az ember, és ilyenek történnek. Ducki Tomek, a jelenleg Londonban dolgozó animációs rendező (lásd a díjak tömkelegét bezsebelő Életvonal) egy ideje nem hallatott magáról, erre pedig derült égből villámcsapás ma megjelenik a Basement Jaxx új videóklipje a Stereogum oldalon. Amit Ducki Tomek rendezett. A Filmvilág blog stábja gratulál. 

 

A találatot köszönjük sarola mikrobloggernek.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr311484362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

droidkiller 2009.10.30. 02:16:08

...és nem is rossz. a csávóról mondjuk életemben nem hallottam, de ez az Életvonal, vagy ami fenn van belőle a youtube-on az nem néz ki rosszul. nincs valahol meg a teljes verzió?

kihanemén 2009.10.30. 17:50:11

gratula neki, profi munka. csak így tovább :)

aketamina 2009.11.01. 22:38:31

és végre ez is teljes hosszában felkerült: www.youtube.com/watch?v=RbwhEjLUGtY

droidkiller 2009.11.21. 16:42:43

ezzel a rovattal mi van? meguntátok? én olvasnám szivesen tovább.

klág 2009.11.21. 19:52:09

@droidkiller: sajnos azt hittem, hogy a fesztiválszervezés mellett (www.eushorts.hu) menni fog, de sajnos nem. jövő héten lesz, ígérem! és kösz a kitartást!

droidkiller 2009.11.23. 22:23:03

@klág: remek, remek, köszi. voltam amúgy az eushortson a horrornapon, nem is tudtam, hogy te is benne vagy. fasza volt, grat.
süti beállítások módosítása