Már a moziplakátok sem a régiek... legalábbis az alábbi videoesszé szerzője szerint. A mai plakátok többségéből fájóan hiányzik a kreativitás, a grafikusok sablonokból, előre gyártott panelekből dolgoznak. A felelősség persze nem csak őket, hanem a stúdió illetékeseit is terheli, akik vagy nem hagynak elég időt a poszterek megtervezésére, vagy nem is várják el, hogy egyedi és szellemes munkák szülessenek; a lényeg, hogy a sztárok feje ott lebegjen a kompozíció felett és ne hiányozzon a kötelező narancssárga-kék kontraszt. (A leggyakoribb poszter-klisék a video után csodálhatóak meg.)
A moziplakátok hanyatlása persze annyira nem meglepő fejlemény: míg régen (vagyis az internet-korszak előtt) a plakátok voltak a legfontosabb marketingeszközök, ma már a teaserek, a trailerek és a talkshow-kat, (online) magazinokat végigturnézó színészek és rendezők adják el a filmeket. Azok pedig, akiket továbbra is érdekel ez a "műfaj", jobb híján a saját szórakoztatásra készült, nem hivatalos re-design projektekkel vigasztalódhatnak.