Filmvilág blog

Rácsos linzer, rablóhús

Tévéropi

2009. október 16. - kemenes

Mindenki jól tudja, hogy a kereskedelmi tévék szívük szerint még az időjárást is az éppen Drakulával közösülő Paris Hiltonnal mondatnák be, úgyhogy a Hal a tortán eheti fordulata és metaüzenete (rabolni, sikkasztani, sőt tán még ölni is cool) mérhetetlenül gusztustalan ugyan, de semmiképpen sem meglepő.











– Megszurkáltad? – kérdezi Tasnádi Péter, miközben rábök a készülő húsra. – Bár mondjuk én ezért legutóbb 3 évet ültem – teszi hozzá kedélyesen.

"És ezt így hogy?" - kérdezhetnénk Tornóczky Anitával.

Kétségtelen, hogy Bangó „Éljen a Magyar Népköztársaság” Margit és az ő Rubint Rékát duzlisra sirató beszólás-szériája – vagy akár Nagy Feró részeg kiborulása – ehhez képest alacsony sebességű vérpermet volt csupán, kispálya, édi kis krumplinudli. Jelen próbálkozás viszont: durva túlzás. Ex-sitteseknek teret adni a jópofizásra, hagyni, hogy kedves szilvásgombócok fényében tündököljenek – ez túlmegy minden határon.















Ha úgy tetszik, céljához egészen közel ért a Tv2. Ebből persze az is következik, hogy vagy egyszer és mindenkorra széjjel kell robbantania azt a fránya ingerküszöböt („A kék sarokban Lucifer, a piros sarokban a barátságos Atyaúristen”), vagy ha ez nem megy, végleg le kell húznia a rolót.

Persze mindezektől függetlenül az ORTT fekete levese nyilván máris bugyog.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr681453179

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2009.10.16. 09:14:29

Na csak vigyázz, Tóth Vera is mit kapott ezért...:)

Lucius Cornelius Sulla (törölt) 2009.10.16. 09:22:35

Simán nem néztem. A zsidó, a cigány, a birkapásztor és 2 db kurva. LOL Ráadásul mind bűnöző.
Ezt azért már nem. :)

nalazo 2009.10.16. 09:23:59

Úgy tűnik, hogy a kereskedelmi televíziók ötletgazdáinak semmi sem számít.
Ne jöjjön snki sem azzal, hogy nem kötelező megnézni a műsort, mert maga a tudat is romboló, hogy köztörvényeseket sztárolnak. Az ilyen embereknek a feledés homályába kellene merülniük, nem hogy municiót kapjanak arra, hogy ők milyen menők az elkövetett bűneikkel.
Kár, hogy olyanok ülnek a döntési pozíciókban, akik szerint a nézettség, a nézőközönség unintelligens zömének a kíváncsisága és szellemi igénytelensége határozza meg a műsorszerkesztést.

S.S.S. 2009.10.16. 09:32:09

Az emberek ostoba birkak. Remelem Eszak Korea nem var sokat az atommal... :)

Dr_utcai_arcos 2009.10.16. 09:34:34

Nyugi.Megbeszéltük,lehet még lejjebb. Jövő héten Z.Jani főz hétfőn, a párttársai öö,rabtársai a hét többi napján.Csak az a gáz, hogy ott mindig Laci szakács fog főzni és a herendi porcelán is hiányozni fog. De a fűtéscsöveken keresztül jót beszélgethetnek majd :DDDDDD.

Zötyögi 2009.10.16. 09:39:30

szégyen ez az ország, hogy ezek az emberek a példaképek, nem pedig a rendes dolgos tisztességes polgárok. Persze ha a politikusok is szinezet nélkül csak lopnak manapság, akkor a celebektől mit várunk. Ők legalább ültek érte. Persze azért mutogatni nem kellene őket!

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.10.16. 09:40:53

sajnos a viszkis és Magda Marinko nem ért rá...

Pala 2009.10.16. 09:42:20

Ezek után nem tartom túlzásnak azt, hogy az RTL és a TV2 székházát földig kell rombolni.

ghalleck 2009.10.16. 09:47:19

Beteg agy kell ehhez.
Majd amikor a kedves producert, műsorszarvezőt károsítja meg, őt vagy csládtajait, ismerőseit inzultálja egy ekkora barom, elgondolkodik azon,
hogy berakja-e egy ilyen műszarba, és ezért még fizet is neki...

RobinGood 2009.10.16. 09:48:37

Amúgy honnan kéne ismerni azt a cigó gyereket meg a szőke csajt?
Elég szomorú, hogy Zalatnai kivételével az összes többi arról híres, hogy bűnöző a TV2 meg teret ad nekik. Közben meg Vágó műsorát elkaszálják. Ezzel az egésszel az a baj, hogy a társadalom ezt természetesenek tartja. Egyre természetesebb lesz az, hogy a bűnözés rendben van és aki nem bűnöző az lúzer, mert ahelyett, hogy próbálna "ügyeskedni" inkább dolgozik és fizeti az adót.

gabcigirl 2009.10.16. 09:58:24

Nem érte el a célját a TV2, ha most nézettségnövekedésre számítottak. Én már csak azért sem néztem bűnözőket, pfffff

Azért van egy határ...

Doubledeceker 2009.10.16. 09:58:53

Többnyire szarok rá, mit adnak a Tv-ben, de ez odavágott.

Egy jogászprofeszor mondta ezzel kapcsolatban nem régen, az hogy valaki letölti a büntetését, nem jelenti azt, hogy morálisan is felmentést kapott a társadalomtól.

Ergó, ha öltél 20 év börtön útán is gyilkos maradsz.

De nem ez a fő baj, miért került ez képernyőre?

MERT ERRE VAN IGÉNY, mert ilyen igénytelen a Magyar TV fogyasztó, sőt mi több, sokak szerint ez még cool is.

Én sokszor nem tudom már, melyik volt előbb a tyúk vagy a tojás.

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.10.16. 10:00:04

RTL és a TV2 székházát földig kell rombolni és helyét felszántani, sóval bevetni...

frissfoto 2009.10.16. 10:02:50

Elegendő lenne ha az a néhány száz család, akiknek a kütyü hozzá van kapcsolva a tv-jéhez, és regisztrálja a nézett adót, bojkottálná az ilyen "nívós" műsorokat!

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2009.10.16. 10:06:59

Hahha, az RTL Klubnak (Vacsoracsata) meg csak Császár Elődre futotta, de bénák!! Nem tudtak összeszedni egy olyan bűnözőt, aki ült is? ;)

nyomasek 2009.10.16. 10:09:05

A média csak az ország tükre. Lehet háborogni, de ha erre az okádékra van vevő, akkor nem a média, a tükör a hibás abban, hogy okádék az ország lakosságának egy bizonyos része.
Igen, van egy jelentős réteg, akinek beleférnek a köztörvényesek is a példaképeik sorába.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.16. 10:11:44

Nem kell picsogni. Ha megnézitek az esti híradót vagy egy politikai vitaműsort, ott is csak bűnözőket láthattok, legfeljebb még nem ülnek/ültek... :)

Caravallo · http://nimfoman.blog.hu 2009.10.16. 10:13:50

Erre a műsorra egyáltalán mi szükség van? Már a címe is abszurd és hányingert keltő.

easydc71 2009.10.16. 10:15:09

Én egy részt sem láttam ebből asszem így a legjobb nekem.

Skj Joe 2009.10.16. 10:16:12

Persze, értem én a felháborodást,vagy mégsem?

Sajnos mindenhol a bűnözést sztárolják.

Az, hogy a rádióban a slágerek szövege milyen a nagy átlagot nem zavarja, mert nem tud angolul. (sokszor még magyarul sem)

Persze, a gyereknek, aki tud angolul simán megveszi bármelyik albumot, ahol ugyanerről szól minden, csak számára érthetetlen nyelven stb....

minifik 2009.10.16. 10:23:15

mit háborogtok

amerikában a bush nevü háborús bűnös családot rendszeresen mutogatják a tévében sőt még újra is választotották az 1iket

vagyhogy a folyamatosan, bizonyítottan lopó magyar politikai elitről ne is beszéljünk

nem csak a tv2 rtl székházat, de a kis buzgó pártkatonák házait vállalkozásait, valamint a kereskedelmi bankokat is le kell rombolni és törvénybe iktatni, hogy e csapat családtagjai soha ismétlem soha ne lehesennek közfeladatot ellátó intézmény vezetői vagy alkalmazottjai.

ezen nem problémázik senki???
érdekes...

Mourinho már nem a király 2009.10.16. 10:26:13

Nem akarom védeni sem a tv2-őt sem a műsorban megjelenteket, de ha a dolog másik oldalát nézzük valaki elkövetett 1 (2-3-4) bűntettet, elkapták, leülte a börtönéveit, onnantól kezdve ugyanolyan ember mint a többi.
Ettől még nem volt szép húzás a t2-től, de azok is minden alkalommal csak nagyobb hülyeséget csinálnak, látszik is a nézettségükön.

gabbor 2009.10.16. 10:28:37

Tudjátok mi a dühítő? Én és a párom mindketten dolgozunk(napi 8-10 órát), és bár saját lakásban élünk(hitel az van), de soha nem fogunk olyan színvonalon élni mint ezek a naplopók. Mit mondjak gyerekemnek, aki látja ezeket a televízióban, miért élnek olyan jól? Azt fogja látni, hogy mennyivel könnyebb bűnözni, meg minek tanulni amikor ezek olyan vacsorákat esznek minden nap amiket mi hetente egyszer. Tudjuk milyenek a mai kamaszok, egy ilyen műsor csak olaj a tűzre.

Nem értem a tv2 sajtósát, amikor azt nyilatkozza, hogy felmérések szerint erre kíváncsiak a nézők.

Tennie kellene valami a hatóságoknak már. Arról ne is beszéljünk, hogy az a cég nyíltan támogatja a bűnözést amely reklámozza a műsor ideje alatt a termékeit. Természetesen ide értve a teljes TV2 vezetését.

(Császár Előd legalább nem direkt ölt embert, ő csak utána csalta a biztosítást)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.10.16. 10:34:26

@werem: tényleg szar dolog a liberalizmus. lehetővé teszi, hogy te is szabadon onthasd a finomfőzeléket a gyomrodból... ;-)

Sickret Service (törölt) 2009.10.16. 10:40:25

Remélem, bemutatnak majd esetleg nőket megerőszakoló szatírt, saját gyermekét molesztáló pedofilt is. Biztos sokan kíváncsiak lennének rájuk.

beszélő 2009.10.16. 10:42:12

Sajnálom azokat akik eddig a Hal a Tortán műsorban szerepeltek.
Remélem ezért a rovott múltú szereplőkért a TV2 képernyője minimum egy hétre sötét lesz, és mivel a műsorszolgáltatásuk színvonala különösen veszélyes a társadalomra és különösen a könnyen befolyásolható fiatalokra, legalább háromszoros díjat fognak fizetni a frekvencia használatért.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.10.16. 10:42:16

@nyomasek: "de ha erre az okádékra van vevő"

én nem látom ilyen direktnek az összefüggést. szerintem ez csak duma, hogy a népnek erre van szüksége. fordítva is igaz: csak ezt tudja venni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.10.16. 10:43:11

@werem: "Legközelebb az exhumált Sztálin Magda Marinkóval és egy döglött lóval fognak együtt eszegetni és kedélyesen fikázni egymást."

...és Zámbó Jimmy maradványait meg betámasztják a sarokba, a bordái közé teszik a hangszórót, és onnan fog szólni a zene hozzá? Támogatom!

Sickret Service (törölt) 2009.10.16. 10:44:19

@Anthony - awkward silence:
Miért nem olyan emberekkel jópofiztatnak inkább, akik nem követtek el bűnöket és nem voltak ezért börtönben?

Lacka929 2009.10.16. 10:44:30

@gabbor: De, direkt ölt embert. Véletlenül nem lehet száguldozni, pirosba belemenni, nem körülnézni. Ezeket csak szándékosan lehet. Szerintem.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.10.16. 10:44:35

@Anthony - awkward silence:
Biztos olyanok. Így messziről például nem is látom a különbséget Zalatnay és Teréz anya közt.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.16. 10:45:02

ORTT keményen oda fog csapni: 3 perces elsötétítés kb. 1 év múlva, mondjuk nyáron, amikor úgy sem nézi senki...

harmfull 2009.10.16. 10:50:35

@nyomasek: "A média csak az ország tükre" na ez kérem szépen a nagy felmentő szöveg.
Pedig nem a tükre hanem a formálója.
Ezt nagyon nem kéne össze keverni.
Az embereknek nagy tömegben arra van igényük amire felkeltik az érdeklődését.
És nagyon jól lehet tudni hogy melyik : tyúk vagy a tojás?
A média alkotók nagyon is jól kell hogy ismerjék társadalom formáló erejüket. És nagyon is tudják hogy ők teszik hülyévé a népeket. És pont etért kellene őket megbüntetni a nyakkendős programigazgatótol a laza producerig mindenkit akik ilyen tükrös trükkös szöveggel takaróznak!!!

Vad.Korte (törölt) 2009.10.16. 10:50:52

A nyomorult tv2 megint elérte a célját, mert róluk beszélünk, írunk, olvasunk. CSAK EZ A CÉL! Semmi másnem számít. Ti ezen csodálkoztok? Mindig nagyobbat kell dobni. Nagyobbat, mint a riválisok, nagyobbat, mint tavaly. Jön majd az elő embervadászat, a Kék Főny mintájára valami bűnözős műsor, menekülés az égő felhőkarcolóból, de igazibaám, stb.

Pár éve még nagy balhé volt, mikor a riporterkirály Frei a magyar miniszterelnők meggyilkolásáról beszélt valakivel, ráadásul kamu volt. Ma már épp csak felkapná a fejét valaki.

Ezért egyszerűen nem nézem. És aki nem akar rossz hatásokat beengedni a lakásába, fejébe, gyerekei fejébe, ne nézze. Kész.

Kamee 2009.10.16. 10:52:35

Én egy vagyok a 16 emberből aki az ORTT felé panaszt nyújtott be.

barikad.hu/node/38548

Kár, hogy mindenki csak a száját jártatja, de semmit nem tesz, pedig akik panaszt nyújtottak be, remélték, hogy lesz több száz. Bár még nem késő.
Ha valaki panaszt szeretne még benyújtani, akkor itt megtalálhatja, hogy hova fordulhat:
barikad.hu/node/38319

baliquez 2009.10.16. 10:53:52

Az se normális aki 2009 Magyarországán magyar csatornákat néz a tévén. Mondjuk a barkácsolós tv talán kivétel.

El Argentino 2009.10.16. 10:54:40

Nem is lehet mást várni a bukott TV2-től. Ahogy Vona mondta, földig rombolni.

Flat Eric / sta press (törölt) 2009.10.16. 10:58:32

@misbelief:

az RTL-nél a melegekre és a kokósokra van igény...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.16. 11:01:13

Jövő héten pornósok lesznek a Vacsoracsatában. Főznek és közben dugnak, aztán egyenes adásban láncfűrésszel csonkolják egymást.
Már alig várom.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.10.16. 11:03:19

@El Argentino: én például Vona Gábort rombolnám földig, a tv2 kameráinak kereszttüzében... ;-)))

de tkp. igaza is Van vonának: sokkal jobb álló nap a Tiszaháton élő pipafaragókról szóló dokumentumfilmeket nézni Borbás Marcsi kényszerült vigyorgásával övezve... :-)))

Doubledeceker 2009.10.16. 11:03:27

@Anthony - awkward silence:

Ez nem eglészen így van, a leült börtönévek, nem metik fel az illetőt, morálisan semmiképpen.

A gyilkos, gyilkos marad.

Énszóltam 2009.10.16. 11:03:36

Megnézném a felakasztásukat élőben a népstadionból. Két szakkommentátorral.

El Argentino 2009.10.16. 11:06:39

@idelle: Nem tömjénezem Vonát, de ezzel speciel egyetértek vele. Nézzed nyugodtan a főzős showkat.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.10.16. 11:07:40

Egy ilyennek normális esetben két következménye lehetne:
- Azonnali elsötétítés
- Automatikus és visszavonhatatlan kizárás a koncessziós jog meghosszabbítására vonatkozó pályázatról.
Ennyi.
A nézettség erre nem lehet menlevél éppúgy mint sokminden másra sem: ha pedofil show-t vagy nyilvános akasztásokat közvetítenének, valószínűleg arra is a fél ország kíváncsi lenne. Ez így a digitális középkor hajnala.
Én csak azt nem értem hogy a háborgó csőcselék miért nem a TV2-t vagy az RTL-t gyújtotta fel 2006-ban. Sokkal inkább rászolgáltak volna.

na__most__akkor 2009.10.16. 11:10:57

"valaki elkövetett 1 (2-3-4) bűntettet, elkapták, leülte a börtönéveit, onnantól kezdve ugyanolyan ember mint a többi"

Nem ugyanolyan.

Jogilag - büntetett előéletű.
Morálisan - egy szar alak (udvarias vagyok, vannak még további szavak a leírásra).
Emberileg - egy alsóbbrendű valami, egy félember. Vagy negyed. Vagy huszad.

Miért? Mert én, te, meg még sokan - egyelőre remélem mi vagyunk a többség - NEM követtünk el 1 (2-3-4) bűntettet.

Aki meg ebből műsort csinál, az
- hiéna
- sakál
- keselyű
- patkány
- csótány
- szkarabeusz (Magyar neve ganajtúró bogár, jobban kifejezi a lényeget. A ganaj szó azt jelenti, hogy szar, ha valaki nem tudná.)
Más állat pillanatnyilag nem jut eszembe. Tulajdonképpen igazságtalan vagyok. Ezek a felsorolt állatok nem tehetnek róla. Nekik a természet így rendelte el.
Az embereknek viszont van (lenne) lehetőségük gondolkozni és másképp cselekedni.

na__most__akkor 2009.10.16. 11:12:21

Észre se vettem, hogy TV csatornáról és TV műsorról egy szót se szóltam.

hehe

min 2009.10.16. 11:15:36

Azt az ifjúságot akarjátok védeni ezzel akik valódi bűnözökből sztár rapperé avanzsált előadók művein nevelkednek? Mekkora blödség....

Dinsdale Piranha 2009.10.16. 11:16:07

Engem ugyan nem formál a média, nincs is TV-m. Ti meg csak bambuljatok majd fikázzatok. Van komolyzenei csatorna, vannak ismeretterjesztő csatornák, van pornócsatorna, vannak mozicsatornák, sportcsatornák, hírcsatornák. Tulajdonképpen miért nézitek ezeket a kereskedelmi csatornákat????

min 2009.10.16. 11:18:10

Akik sikkasztottak és leülték mennyivel rosszabb emberek mint azok akik milliárdokat sípolnak el az állami pénzekből. Lásd. az elmúlt hónapok botrányait. Ne legyetek már ennyire szűklátókörüek.

El Argentino 2009.10.16. 11:18:27

Miért kell beírni, hogy nekem már nincs is TV-m?

min 2009.10.16. 11:19:49

@Dinsdale Piranha: Kb.igen. Úgy van ahogy írod.

Kúrcsány Ferenc 2009.10.16. 11:20:35

Amíg van lószar, légy is van.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.10.16. 11:23:41

@na__most__akkor: Erről az jutott eszembe, hogy ha végtelenül liberális lennék (nint ahogy sajnos nem vagyok az), akkor mégiscsak megengedném ezt a műsort, csak a főzéshez felhasznált alapanagokat korlátoznám zsizsikes borsóra-babra, molyos gabonafélékre, (nem természetesesen) penészes sajtokra és Mianmarból importált patkányhúsra. (Ott most ebből úgyis túltermelés van, ha jól olvasom.) Na, abból lehet főzni, aztán csemegézni a tiszeletreméltó celebjeinknek.

Mike36 2009.10.16. 11:25:07

Mo-n nem az a baj, hogy pár piti "köztörvényes bünöző" - akik azért valljuk be, kaptak büntetést a dolgaikért, amit le is töltöttek! Ők bizoony a ritka kivételek mintapéldányai, mert azért ne szédítsük magunkat, Mo-n azért, hogy valaki lelép mások pénzével, nem túl sokan kapnak börtönt - szerepelt, hanem az, hogy a milliárdokat elsíboló nagyhalakat még meg sem csapja a felelősségrevonásnak a lehelete sem?
Egyébként leülték a kiszabott büntetésüket, vmit kezdeniük kell magukkal, nem? Mi ez, skarlát betű? Leülöd, de rajtad marad a stigma örökre? Legyél szimplán öngyilkos vagy menj a híd alá? Ezt várjátok el tőlük? Pl. Zalatnay, aki megpróbálta utánozni a nagyokat, csak nagyon amatőr és naiv volt?
Zalatnayra nem tudok haragudni, a juhász valakinek útjában volt, a többiek nem tudom mit csináltak, gondolom nem embert öltek

Mike36 2009.10.16. 11:28:20

@min: na ez az. gondolom az ilyen amatőrök láttán kifordul a nézők bele. Csak olyanokat szeretnek nézni, akik ugyan laoptak, csaltak, de börtönben még nem voltak.

Parajpuding 2009.10.16. 11:31:01

Ez az öt ember (talán kicsit kivétel TP) kispályás a parlamentben dolgozók többségéhez képest. Azokat sem nézitek a tv-ben, vagy akkor is így vernyákoltok, ha azokat látjátok?
Kiváncsi lennék, hányan hótiszták a fikázók közül. 10% ? A többi meg vagy vagy túl pitiáner, vagy eddig még szerencséje volt. Az, hogy ezek vannak a tv-ben, valóban nem túl ízléses, de ez van.

Amálka666 2009.10.16. 11:33:01

Akkor akár gyilokpornó is mehetne egésznap mindegyik tvn, mert igény az lenne rá. :)

Mike36 2009.10.16. 11:33:06

@Nandi29: milyen igaz
kívánom neked, hogy üss el valakit
tudod, mit, mondjuk 1 sör után
ezek szerint a focista srác gyilkos
az is marad örökre
elfordul tőle mindenki, többé nem szerepelhet mérkőzésen. húzza meg magát, örüljön, hogy él
ja és menjen koldulni, de egy táblával a nyakában: "gyilkos vagyok" hogy az emberek leköpdöshessék

mennyire primitiv a világod

Mike36 2009.10.16. 11:35:54

@Kamee: jó érzés volt feljelenteni, te patkány?
50-es években besúgó lettél volna, és még élvezted volna is

bagabo 2009.10.16. 11:37:45

Kikapcsoló gomb. Mondjuk minek egyáltalán be és főleg odakapcsolni? Engem nem háborít fel, mert nem vagyok akkora ... hogy egyáltalán esélyt adjak, hogy egy ilyen szembe jöjjön. A gyerekem is könyvek között nő fel. Mi ebben a jó, nézni aztán meg háborogni?

Amálka666 2009.10.16. 11:38:07

@Mike36: Annyi az apró különbség, hogy a focistát nem azért mutogatják, mert sittes, hanem mert jól tud focizni. Ezeket meg nem azért mutogatják, mert mindegyik mesterszakács, hanem mert sittesek.
:)

nalazo 2009.10.16. 11:38:10

@idelle: Azt nem a liberalizmus, hanem a demokrácia teszi. nem kellene összekeverni a kettőt.

harmfull 2009.10.16. 11:39:08

@Mike36: Tájékoztatlak hogy pl Tasnádi a magyar alvilág egyik legnagyobb vezetője volt pár éve még. Nyomában erőszakos bűnök sokasága: uzsorázás, behajtás, önbíráskodás, valami családtagot leöntetett sósavval stb. Saját kézzel vert embereket élvezetből (testőrök persze háttérben)....gazdasági bűnökről , bűnszervezetben elkövetett mafia ügyekről nem is beszélve.
NEKED MI KELL MÉG HOGY NE LEGYEN KÉPERNYŐRE VALÓ?

Attól mert vannak még súlyosabb bűnözők mér kéne ezeket mutogatni? Ez hogy függ össze?

nalazo 2009.10.16. 11:41:06

@bagabo: Nem elég nem odakapcsolni. Olyan ez, mint a kábítószer. Én nem élek vele, de attól még károsnak tartom a társadalomra nézve.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.16. 11:41:23

@bagabo: engem felháborít, mert kapcsolgatva a csatornák közt bevillant a tasnádi péter gusztustalan pofája. Emiatt elment a kedvem a vacsorától is.

Mike36 2009.10.16. 11:42:17

@minifik: az emberek nem szeretik a bukkottakat. Abban az országban ahol a többség minimum adót csal, aki elbukik, az nem áll többet fel. Ott volt Gyurcsány. Lopott, csalt, hazudott, henyélt az elit 20 évig. Ő kimondta. Bukott ember. Ellentétben a haverjával, aki ugye nem hazudott soha. Mert a bíróság még sosem bizonyította rá. Szereti is őt mindenki.

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.16. 11:43:54

Bár megjegyzem, a Filmmúzeumon rendszeresen hallható galkó balázs legalább ilyen undorító a gunyuros hangjával...
Érdekelne, hol élt a parasztja úgy húsz-harminc évvel ezelőtt. :(

Dinsdale Piranha 2009.10.16. 11:44:09

@El Argentino: Így tiltakozom a szar ellen. Mert értékesebb a szabadidőm, mint, hogy TV nézésre pazaroljam. Mert így tudom kivonni magam valamennyire a kereskedelmi média negatív, tudat és ízlésromboló hatása alól.

Mike36 2009.10.16. 11:44:48

@harmfull: abban egyet tudok veledd érteni, hogy ilyen maffiozók NE jópofiskodjanak a tv-ben. ezek szerint Zalatnay és Tasnádi nem egy súlycsoport

RobinGood 2009.10.16. 11:45:26

@werem: nem azt írtam, hogy Zalatnay nem bűnöző, csak azt, hogy őt nem onnan ismerjük. Előtte csinált valamit ami miatt emlékszünk rá. A többi mit csinált? Főleg Tasnádi.
Amúgy én egyáltalán nem a gyerekemet féltem ettől a dologtól, mert normális családban ez abszolút kezelhető.
Az szerintem sokkal nagyobb baj, hogy az ilyen műsorok által a mindennapok részévé válik a dolog. Elfogadjuk. Legfeljebb annyit mondunk, hogy á ezek mind bűnözők. Jöhet az általánosítás, hogy minden politikus bűnöző és nem is kell foglalkozni az egésszel, mert úgyis mindenki lop, csal, hazudik. A bulvármédia pontosan ahhoz eszköz, hogy az emberek beletörődjenek a tehetetlenségükbe. És láthatóan a célt el is érik. Simán elfogadják, hogy egy mocskos hazug tolvaj után egy adóelkerülő, trükköző üljön a miniszterelnöki székbe, egy tudatosan szabálysértő legyen a pénzügyminiszter. És mindezt elintézik azzal, hogy úgyis mind egyforma. Éppen ez a cél. Ne hidd el, hogy nem így van, ne hidd el, hogy lehet változtatni. Ülj otthon, kussolj, fizess.

Mike36 2009.10.16. 11:47:26

@Amálka666: ez is igaz, jó meglátás, igazad van
és ha most végiggondolom amit mondtál, Zalatnayval is akkor tettek volna jót, ha zenészi, énekesi minősgében hívják oda, volt sittesként nem is kellett volna odamennie.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.16. 11:49:12

@Mike36: Sajnos Zalatnay egy bunkó és kell neki is a pénz.

baliquez 2009.10.16. 11:49:16

@Mike36: igen bazmeg, gyilkos. Azért mert volt választási lehetősége, nem volt kötelező részegen senkit halálra gázolni, és ő ezt választotta. Felelőtlensége miatt meghalt egy ember. Mondjuk ez pont határeset mert az út közepén szlalomozott kivilágítatlanul ha jól emlékszem. Van pár szabály amit a saját jobblétünk érdekében hoztunk létre, az egyik ilyen pl. az hogy nem vezetünk autót bebaszva mert esélyesen megölhetünk vele valakit, ami nem jó.

Aki ezeket a szabélyokat áthágja nemtörődömségből vagy szándékosan az igenis szopjon, igenis legyen megbélyegezve. El lehet takarodni az országból, kipróbálni hátha nem éri utol a rovott múltja.

Nem kicsi baj van az értékrendeddel barátom, de jó hír hogy hamarost a bűnpártolás is minden esetben letöltendő bcs lesz, nem csak ejnyebejnye meg leszaromság mint most. A kertévéknek meg dózer.

Da Real Knee Grow 2009.10.16. 11:51:24

@Lucius Cornelius Sulla: faszomat érdekel hogy zsidó meg cigány. bűnözőkön van a hangsúly. mindketten szégyenei saját embereiknek is gondolhatod.

Mike36 2009.10.16. 11:52:05

@baliquez: gondold végig mi mindent tettél az elmúlt 5 évben, amit a hatályos jogszabályok szerint 2-5 évig dijaz a btk, aztán beszélj

duna kanyar 2009.10.16. 11:54:06

Igaza van Kóser Malacnak meg a hasonló véleményen lévőknek. Én például el tudnám képzelni Orbán, Gyurcsány. Semjén, Dávid, nem is tudom talán Kóka, most újabban Vona tortáját, hallal a tetején. Mi volna a különbség? De istenigazából arra társaságra lennék kíváncsi akik ezeket pénzelik.

Kamee 2009.10.16. 11:54:54

@Mike36:
1. Nem vagyok patkány, csak hazafias kötelességemet tettem meg.

2. Az ORTT irányába jelzett panasz nem feljelentés. Talán a szavak jelentésével tisztában kéne lenned, mert így indulnak a pletykák, ahogyan elkezdted.

3. Nem volt jó érzés, annak örültem volna, ha nem kellett volna megtennem. De a műsor alkotmányos jogokat sért, így alkotmányos jogom és kötelességem ez ellen fellépni.

4. Hogy az 50es években mi lettem volna azt nem tudom, de nehéz idők voltak, amikor a nemzeti érzelmű kommunisták és a zsidó kommunisták feszültek egymásnak. Abban az időben talán kivándorló lettem volna.

Rwindx 2009.10.16. 11:55:42

@Mike36: Te beteg vagy, esetleg jómagad is sittes állat. Ennél többet nem lehet hozzáfűzni ahhoz, amit ideokádtál.

harmfull 2009.10.16. 11:55:55

@Mike36: Kedves Mike !
A zalatnay nem alkalmas már semmire főleg nem arra hogy egy színpadon szerepeljen mint könnyűzenei akárki. Ronda kövér öreg és hangja se sok van már. Tehát nincs miért szerepeljen nyilvánosság előtt. ezt be kellet volna látnia már 20 évvel ezelőtt hogy el fog jönii ez az idő és akkor lehetne neki rendes polgári megélhetése talán. most meg ripacskodik itt sikkasztás és csalás után . meg siránkozik hogy nem tud megélni..de ki a faszt érdekel hogy ő nem tud megélni a börtön után. más se tud. ettől még nem kéne neki a médiába szerepelni föleg nem egy ilyen műsorban egy ilyen ürüggyel.

baliquez 2009.10.16. 11:56:11

@Mike36: képzeld nekem tiszta a lelkiismeretem, és vagyunk ezzel még így jópárszázezren. Neked meg gondolom van vaj a füled mögött. Gondolom mindjárt meg is magyarázod hogy "mert rákényszerít a rendszer, stiklizés nélkül nem lehet boldogulni". Lehet. Csak szarabbul, szenvedve. Cserébe nem köpöd le magad a tükörben. Cserébe nem kell kapálnod jövő nyártól az eftársakkal láncraverve. Mert remélhetőleg pont az lesz. Gyónjál meg amíg lehet.

Mike36 2009.10.16. 11:56:53

@Kamee: számomra az össze bejelentő, feljelentő az
a többi meg magyarázkodás
nem érdekel

bagabo 2009.10.16. 11:57:06

@nalazo: A társadalomra nézve baromi sok káros dolog létezik, városi gépkocsihasználat, ostoba emberek gyerekvállalása (na ez pl. sokkal nagyobb veszély sztem, mint a gyerekvállalás elmaradása...), dohányzás... (a végtelenségig) A legnagyobb veszély pedig az, amikor hatalmi eszközökkel próbáljuk magunkat megóvni ezektől. Mindenki próbáljon meg minél értelmesebb időtöltést találni magának, mutasson példát a környezetének és akkor talán egyre kisebb igény lesz az ilyen szemétre. Lehetne az első lépés, hogy például az ilyen kommentekben nem anyázunk, személyeskedünk. A tiltás persze egyszerűbb megoldás, kevésbé melós, de hát azt a rendszert is kipróbáltuk már, nem nagyon vált be azt hiszem, akkor se, ha a kultúrszemét kevesebb volt.

Mike36 2009.10.16. 11:59:21

@baliquez: gondolom minden szoftvered jogtiszta, ugye? sosem osztottál meg filmet zenét senkivel? sosem torrenteztél. sosem csaltál sem adót, sem áfát. sosem fizettél senkinek kenőpénzt, hogy nézzen félre. pl. rendőrnek. sosem fizettél le orvost. soroljam tovább? hótiszta. hát hogyne

Tightend 2009.10.16. 11:59:31

Meggyőződésem, hogy erre azért már nincs igény. Mert még röhögni sem lehet a setét seggfejeken, csak szimplán felbaxnak agyilag. Csak a sport.

ladislaus 2009.10.16. 12:00:51

nem igaz hogy erre van vevo!!! Vevo arra van amit adnak! Ha Pista bacsi egy napját mutatnák be a Hortobágyon ahogy a birkanyájat tereli a pulikutyájával akkor arra lenne vevo! (Egyebkent sokkal erdekesebb lenne egy ilyen musor mint ez - szerintem)
Tudnam miert nem kampanyol egy part azzal hogy beszuntetnem a tv2-t,rtl klubot! Tuti bejutas az 5% kuszob felett!!!

Mike36 2009.10.16. 12:01:45

@Rwindx: jujujuj, azt hiszem megharagudtákl, hogy idekevertem szellemi atyádat is

Mike36 2009.10.16. 12:02:16

@Kamee: kikérem magamnak, nem vagyok ballib

Kamee 2009.10.16. 12:04:32

@Mike36: Komolyan sötét vagy. Hol írtam, hogy ballib vagy?
"...csak a szokásos Lendvai és Göncz-féle ballibes kommunistaivadék fröcsögésére vagy képes..."

Arra vagy képes, de attól még lehetsz jó komcsi is, ami nem érdekel :P

Mike36 2009.10.16. 12:04:42

@harmfull: "ettől még nem kéne neki a médiába szerepelni föleg nem egy ilyen műsorban egy ilyen ürüggyel." ebben egyetértek veled
nem tudom hogy néz ki Zalatnay, utoljára róla a börtönbeli képsorolat láttam. tv2-t mg nem igazán nézek. úgyhogy én most itt kibicelek :)

végül is, még az is kiderülhet, hogy nem volt igazam, rosszul láttam a dolgokat, téves következtetéseket vontam le. van ilyen. el tudom fogadni.

Mike36 2009.10.16. 12:05:16

@Kamee: én sosem súgtam be senkit. szal negem ne komcsizz

harmfull 2009.10.16. 12:06:20

mike az előbb differeniálni akartál a bűnök között a zalatnay meg a tasnádi viszonylatában.
most meg egy szintre emeled a torrentezést paraszolvenciát stb-t az részegen bekábítózva elkövetett emberöléssel .
Hát ez most hogy van?

Mike36 2009.10.16. 12:08:26

@bagabo: egyetértek. de az itt lévő többség butának tartja az mebereket, akiket meg kell nevelni. olyan gyerekeknek, akiknek fogni kell a kezét, és elmagyarázni ezt nézd, ezt ne, de inkább hagyd a fenébe a tv-t és menj ki labdázni a friss levegőre

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.10.16. 12:09:18

A műsor már önmagában sem szegez millió szempárt a képernyőre, de nem is értem, és felfoghatatlan, hogy hogy sikerült ezt kitalálni! Szánalmas próbálkozás ismét a csatornától!

Mike36 2009.10.16. 12:09:36

@werem: tudom én? volt link, rákattintottam, és most beleugatok olyan dolgokba, amiről nagyjából lövésem sincs :DD

gabcigirl 2009.10.16. 12:09:47

De a Vona -félék is menjenek a hülye ötleteikkel a pitlibe...

Én se szeretem a kertévéket, de tartok tőle, hogy vonaféléknek a kertévé után minden olyan ember következik, aki neki vaalmiért nem jön be...

Ez meg úgy a társadalom 98 százaléka, nem mindenki kressztáblával dobálózó tapló ugyanis...

Mike36 2009.10.16. 12:12:28

@harmfull: úgy, hogy btk bünteti ezt is.
azt mondta, neki tiszta a lelkiismerete
azért mert nem tudja, vagy bebeszéli magának, hogy ő nem követ el soha semmit, attól még elköveti

RobinGood 2009.10.16. 12:12:49

@baliquez: csak jelezném. Bodnár nem volt részeg. A biciklis volt részeg. Persze ettől még felelős, csak a pontosság kedvéért.

Kamee 2009.10.16. 12:14:34

@Mike36: Menj vissza általános iskolába. Mondatértelmezés.
"Arra vagy képes, de attól még lehetsz jó komcsi is, ami nem érdekel :P "

Azt sem írtam, hogy komcsi vagy, azt írtam akár az is lehetnél, nem érdekel.
Ha tőmondatban írnék, azt felfognád? :)

RobinGood 2009.10.16. 12:15:42

@bagabo: már megbocsás de ezen logika mentén nincs szükség a törvényekre
Mindenki próbáljon meg rendesember leni aztán akinek nem sikerül hát Istenem így alakult.
Szabályok kellenek és azokat be kell tartatni. Itt is erről van szó.

Mike36 2009.10.16. 12:18:48

@Kamee: te jófej vagy :)
olyan mint én jobb pillanataimban
"de hát én hol irtam ilyet" a beszélgetőpartnert meg megüti a guta :D csak meglát pár szót, már ugrik is rá.
nézd el nekem gyengeségem :D
írj szavakat :D
szerintem azzal boldogulnék :DD

Mike36 2009.10.16. 12:19:45

@Lucius Cornelius Sulla: olvass vissza, hogy nem mosdattam

Mike36 2009.10.16. 12:21:20

@Lucius Cornelius Sulla:
1. megosztásról van szó, miért nem figyelsz?
2. képzeld az - aki adja aki kapja, dettó

Mike36 2009.10.16. 12:21:50

a fenti képen, a csaj nyakán egy kurvanagy szemölcs van egyébként?

RobinGood 2009.10.16. 12:21:54

@Lucius Cornelius Sulla: sajnos nincs igazad
1. A torrentezés (erre is utalt) fájlcsere azt pedig büntetik hiszen Te is megosztasz jogvédett tartalmat a windows-od meg valószínűleg nem vetted meg
2. A paraszolvencia adócsalás és Te is bűnrészes vagy
3. A kérdésed jogos, de a stílusod sajnos olyanná tett int a vitapartnered

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.10.16. 12:23:20

CSAK POLITIKUSOKAT NE HÍVJANAK MERT AZ LENNE AZ IGAZI HÁNYINGER!

Mike36 2009.10.16. 12:24:15

@RobinGood: bocsánat, csak jelezném, hogy én senkit sem szidlmaztam! csúnya szavakat sem használtam!

RobinGood 2009.10.16. 12:24:51

Amúgy a paraszolvencia meg a csúszópénz meg az adócsalás kifejezetten az a kategória amik miatt sokkal károsabb a bulvármédia mint hinnénk és e miatt inkább aggódom mint ezeknek a műsoroknak a gyerekemre gyakorolt közvetlen hatása miatt.

RobinGood 2009.10.16. 12:25:56

@Mike36: olvasd vissza saját magad
Valakit korábban patkányoztál. Ez is szidalmazás nálam.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.16. 12:28:10

@RobinGood: Hurrá, akkor mindenki szerepelhet a tízévestől (torrent) a 88 évesig (paraszolvencia) a TV2-n... :D

bagabo 2009.10.16. 12:28:48

@RobinGood: Szabályok tényleg kellenek, amik az élet alapvető dolgait szabályozzák. Ölni, lopni, csalni tényleg ne lehessen következmények nélkül. (bárcsak így lenne). De az, hogy egy börtönviselt ember főzőcskézhet-e a tévében, nem ilyen rangú kérdés. Ha ezeket is elkezdjük szabályozni, akkor előbb utóbb abszurdisztánban, rosszabb esetben egy orwelli világban találjuk magunkat. Mégis, milyen alkotmányos megoldással lehetne elítélni ezt a vitathatatlanul gyomorforgató esetet? Ha általánosítunk egy ilyen törvényt, az végső soron csakis egy ízlésrendőrségnek megfelelő valami lesz, amire aztán egy egészséges társadalomnak semmi szüksége. Persze, a mienk sok tekintetben nem az, de ha ehhez szabjuk a szabályainkat, nem is lesz az soha. Felvilágosodás, XVIII sz. "Merj a saját értelmedre támaszkodni". by Immanuel Kant

Mike36 2009.10.16. 12:30:35

@RobinGood: igaz. mentségemre szóljon, hogy a rat besúgót is jelent, ezért hívtam patkánynak

Funkerman 2009.10.16. 12:30:52

@Anthony - awkward silence: Szerintem egyáltalán nem ugyan olyan mint a többi, nem börtönviselt ember. A sikkasztós cuni prbáljon már meg elmenni egy normális állásra jelentkezni. Pénz közelébe nem engednék az fix.

Mike36 2009.10.16. 12:32:21

@bagabo: az ORTT már régóta az (mármint izlésrendőrség)

Mourinho már nem a király 2009.10.16. 12:41:42

@Funkerman: @Nandi29: @Csokis: látom nem értitek a lényeget. Én nem akarom ezeket védeni konkrétan. Csak azt akarom mondani, hogy nem kell zsigerből elítélni azt aki börtönviselt. Egyrészt sosem tudod miért került oda, másrészt az emberek változhatnak is. (mellesleg a mai MO-on az adócsalás eléggé népsport, más dolog, hogy akit elkapnak az ügyetlen volt. De ettől még nem lesz rosszabb ember azoknál akiket nem kaptak el...)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.16. 12:48:24

@Anthony - awkward silence: Ezeket mind tudjuk, hogy miért ültek. Tasnádi pl. nem (csak) piti adócsaló.

Mike36 2009.10.16. 12:48:37

@Anthony - awkward silence:

"De ettől még nem lesz rosszabb ember azoknál akiket nem kaptak el"

de. Mo-n, ahol népsport, igen.

Kamee 2009.10.16. 12:58:15

@Mike36:
"@RobinGood: igaz. mentségemre szóljon, hogy a rat besúgót is jelent, ezért hívtam patkánynak "

A rat az patkány, áruló, nem pedig besúgó. A besúgó az fink, informer, sneak, crab (és még van pár szó, de a rat nincs közöttük).

Következtetés: Már megint ferdítesz, és vagy tudatlan vagy, vagy a másik pofájába próbálsz hazudni.

bagabo 2009.10.16. 12:59:24

@Mike36: Na igen, ízlésrendőrség és kiváló hely a pártok mutyizására, lsd. rádió frekvencia pályázatok. Hozzájuk fordulni a közjó érdekében... :)

grafoman 2009.10.16. 13:03:09

Kedves Kollégák!
Én is teljesen fel vagyok háborodva de nem látok színvonalbeli különbséget a Mónika shaw", Josi Bharat, vagy az 50 perces bűnügyi, boszorkány, stb. történetek, műsorok között. Nincs erkölcsi (ha egyáltalán tisztában vannak a szó jelentésével) megfontolása a szerkesztőknek. A minél magasabb pillanatnyi nézőszám (ami ugye prémiumfüggő a vezetésnél.)hajszolása kritika nélkül a cél. A szemlélet és az elvárás, hogy a nézők többsége egy "harlemi néger háziasszony" szintjén legyen. Ez nem rasszista jellegű megjegyzés csak a szint vonalának a meghatározása.
Ezt a célt szolgálja az oktatási rendszer lerohasztása, szétverése(Amit a budapesti iskolákkal műveltek az egyenesen hazaárulás)Ki is maradnak a parlamentből.(Mondom én a megrögzött baloldali.) Nem kellenek kiművelt emberfők. A fejlett gépek kezelésére (3-6 gomb)egy okosabb kutya is betanítható.
Cirkuszt kenyeret a népnek!
A cirkusz meg van. A száraz kenyér is meg van. Az étolajos kenyérre még nekünk nyugdíjasok is telik napjában háromszor. Mondjuk, hogy miből fogok fűteni ha kemény lesz a tél, még nem tudom.
Ki kell programozni a két kereskedelmi csatornát a TV-ből, ahogy tettem én. Még véletlenül sem tudom rákapcsolni. Üdv. mindenkinek.

Dr Kangörény 2009.10.16. 13:09:11

Jaj, de vicces emberek vagytok, csak nem gondolkoztok. Tiltsák be az rtl-t, meg a tv2-t? Jó, tiltsák. És mi legyen helyette? Komolyzenei koncertek? Vagy a pipafaragók élete, ahogyan valaki korábban írta? Vagy ugyanaz, ami most megy, csak nemzeti színbe öltöztetve? Esetleg napi orbánviktor, vagy vonagábor beszédek sugárzásával?

Legyen. De az ezt követő választásokon, amikor azok a pártok, amelyek ezt megteszik 1-2% eredményt érnek majd el, ne tessék a kommunisták választási csalásaira hivatkozva hidakat lezárni!

RobinGood 2009.10.16. 13:12:24

@bagabo: alapvetően egyet értünk. egy egészséges társadalomban sokmindent nem kellene szabályozni. MAz egészséges társadalom azonban csak egy hipotézis, mert szerintem ilyen nincs. Szerintem valamennyi társadalomnak vannak hibái és szerintem a magyarországi jelenleg valahol a középmezőnyben lehet.
A probléma szerintem nem az, hogy valaki börtönviseltként szerepel a TV-ben. Szerintem sem lehet önmagában ez kizáró ok, de nagyon nem mindegy milyen közegben, milyen "tálalással" szerepel. Ezek öten azért szerepelnek, mert börtönviseltek. És innen máris fontossá válik ez a kérdés. Őket azért szerepeltetik, mert elítéltek voltak és ilyen minőségben "sztárolják" őket (számomra erős kérdés, hogy az hogy valaki a TV-ben szerepel sztárságot jelent-e, de ez más téma) Számomra az a probléma, hogy az ilyen műsorok révén egyre kevésbbé működőképes a társadalom immunrendszere és egyre súlyosabb dolgokat veszünk egyre könyedebben.

Mike36 2009.10.16. 13:13:02

@Kamee: ja és azt hittem több humorérzéked vann, de látom, tévedtem :(

RobinGood 2009.10.16. 13:18:28

@Kangörény_: komolyan megdöbbent, hogy ilyen emberek még mindig vannak :-(
Erre jók ezek a műsorok.

RobinGood 2009.10.16. 13:19:45

@Pignon: és ilyenek is vannak :-(

almodhi 2009.10.16. 13:22:01

Na kérem szépen, mint látjuk a TV2-nek teljesen igaza van: van itt nézettség bőven.
Pignon pl. az egész szabad idejében ezeket nézheti.

Meg lehet majd nézni felvételről a műsort?

Egyre jobban érdekel...

A.

Mike36 2009.10.16. 13:24:33

@Pignon: elég gáz, ha ezt nézi a gyereked

Mike36 2009.10.16. 13:25:35

@Pignon: no meg látom, neked fontos, hogy valaki zsidó-e vagy sem

Kamee 2009.10.16. 13:27:33

@Mike36: Olyan "ember", aki lepatkányozza ismeretlenül a másikat, megpróbálja a leírtakat félreértelmezni, fröcsögésen kívül nincs érve, hogy miért is kéne annak a szennynek mennie, az ne kezdjen cigányfajvédő típusú jajveszékelésbe, hogy nincs a másiknak humora.

Dike 2009.10.16. 13:28:07

@grafoman: "nem látok színvonalbeli különbséget a Mónika shaw", Josi Bharat, vagy az 50 perces bűnügyi, boszorkány, stb. történetek, műsorok között"
Azért nehogymár egy napon emlegessük Maónikát a CSI vagy a Médium sorozatokkal.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.10.16. 13:30:04

minden ilyen bejegyzés hozzászólói közt előjön minimum 1 olyan akinek nincs tévéje (érdekes, hogy tévéműsoros bejegyzésre klikkel) és egy rakás olyan akinek van, de abszolút nem néz ilyesmit.

orvian 2009.10.16. 13:31:29

Sok hozzászólást elolvasva csak ezt tudom idézni:"Szervusz nép! - és ők üvölték "szervusz király!"
Azaz:ez kell nekünk.Ez kell nekünk?
Valakik(nem az ORTT nevű sóhivatal),már rendet teremthetnének.
Bár....
Szerintem ennél lejjebb is mennek!
Hiszen:míg lószar van,veréb is lesz.

Mike36 2009.10.16. 13:31:42

@Kamee: azért ne hazudj
mi az hogy fröcsögésen kivül nincs érve? nem is egy érvem volt, és vállalom, lepatkéányoztam
és te most mit csinálsz
elemi indulattal öszemosol midnent
kezdek veled normális hangon beszélni, erre te meg átmész fazsba? ezt már nem tudod kezelni, amikor valaki alád játszik, neki kell ugrani?

guszti 2009.10.16. 13:31:48

kicsit off, tévét nem nézek 8 éve gyáltalán.

1 dolgot azért helyretennék, a killer előd és a sztárfocista közt vont párhuzamot. Utóbbi ugyanis a gondatlan emberölés kimerítő esete, összes bűne annyi, hogy gyorsabban ment a megengedettnél, és így nem tudott megállni egy, az éjszaka és az úttest kellős közepén haladó csontrészeg bringás előtt. Ehez képest Killer54 - vagy milyen művésznéven fut mostanában - már a baleset előtt is gátlástalanságáról volt hírhedt, ami a közlekedési kultúrát illeti, akkor is úgy érezte, ő felette áll kresznek-lámpának-záróvonalnak. Mert ő akkora sztár. Ha jólemléxem, a baleset bekövetkeztekor is épp sort előzött záróvonalon. Az még betudható a vakszerencsének, hogy mivel az áldozat történetesen egy rendőr volt - és nem mondjuk egy kisgyerek, de ez tényleg kizárólag a sorsnak köszönhető - így a kóterban sztár lehetett. Kint viszont igencsak hozzátartozik a szégyenteljes közállapotokhoz az, hogy ennyivel megúszta. Az meg hogy kertévében pojácáskodik, persze, szar, dehát mondtam már hogy ne nézzétek azt a szart ami ott megy, csomó érdekes dolog van még a világon...

Mike36 2009.10.16. 13:33:04

@Kamee: vagy csak szimplán provokálsz, hátha dühös leszek

almodhi 2009.10.16. 13:33:28

@[imi]: Kikérem magamnak, én csak kapcsolgattam és véletlenül pont ennél a műsornál álltam meg egy pillanatra...

:-)

Kamee 2009.10.16. 13:36:26

@Mike36: Amilyen az adjonisten... Majd bocsánatkérésed után átgondolom, hogy milyen hangnemben válaszolok:)

almodhi 2009.10.16. 13:37:51

Na, hogy az inkriminált műsor teljes néző-csapata itt van már, elárulom a megoldást: _legközelebb__senki_se_nézze_.

Akkor leesik a nézettség 0-ra, és a műsor egyből átkerül a hajnali 1 és 2 közötti sávba. Ha akkor se nézi senki, meg fog szűnni...

Csak akkor mivel fogjátok eltölteni az időt utána? Melyik blogban fogtok 'jogosan' felháborodni?

A.

bagabo 2009.10.16. 13:38:02

@RobinGood: Persze, az egészséges társadalom tényleg csak hipotézis, illetve cél, ami felé törekedni kell. Az immunrendszer azért találó hasonlat, mert a társadalom védekező mechanizmusához tényleg hasonlóan működik. Folyamatosan tanul abból, ami szembe jön vele, viszont amivel nem találkozik, azzal szemben eleinte védtelen. Ezért nem jó megoldás a tiltás. Viszont más részről ez az immunrendszer tényleg nem működik valami jól, tényleg egyre több szemetet böfögünk fel magunkból, olyanokat is, amiken már rég túl lehetnénk. Ennek viszont szerintem a nyilvános beszédünk tökéletes visszafejlődése az oka. Én visszasírom a rendszerváltás korabeli sajtót, vitákat, akkor még konkrét ügyekben, valódi értelmiségiek a szó jó értelmében véleményformáló vitákat folytattak. Mára mindenki betagozódott és nem a tárgy, hanem az a fontos, ki mondja. Eltűnt a tér, ahol értelmes vitákat lehet folytatni, például arról is, hogy milyen felelőssége van a médiának. Én se gondolom, hogy irányba mennek a dolgok, csak nem hiszem, hogy az aprólékos szabályozás a megoldás. Már csak azért se, mert ahhoz először konszenzus kéne...

almodhi 2009.10.16. 13:39:57

@Pignon: ugyan hogy lenne már gyereked? Hiszen látjuk, minden idődben TV-t nézel. Abból nem lesz gyerek ám.

A.

Kamee 2009.10.16. 13:39:58

@[imi]: Nem minden fehér és fekete:) Én pl. otthon háttérben üzemeltetem a TV-t, néha pedig alapzajváltás miatt átkapcsolom máshova:) Akkor most nézem, vagy sem?:) És bevallom, reggelente a mokkába mindig belenézek pár percet. Jobban felviszi a vérnyomásomat, mint 2-3 kávé, így a kávén sokat tudok spórolni:)

Mike36 2009.10.16. 13:41:23

@Kamee: én tőled kérjek bocsánatot? mire fel?

Pignon 2009.10.16. 13:43:23

@almodhi:

Jaj, mindjárt beszarok olyan vicces vagy, jó ez a bölcsész humor én 20 éve, gyerekkoromban mondtam hasonlóan fergeteges poénokat. Látom szereted provokálni az embereket. Jobb lenne ha kussolnál.

RobinGood 2009.10.16. 13:43:42

@Pignon: már ne is haragudj, de az agymosás nyomai rajtad is erősen látszanak

Annyit azért had mondjak, hogy a konzervativizmus nem egyenlő az idiotizmussal.

Kamee 2009.10.16. 13:43:59

@Mike36: A legelső felém irányuló kommented miatt. Persze most már csak kényszerből kérnél, nem azért mert úgy gondolnád, így el is felejtheted, és vergődhetsz tovább magadnak

Mike36 2009.10.16. 13:45:03

@Pignon: szerintem konzervativ semmiképp
csak valami miatt frusztrált
túl sok gyűlölet van benned valami miatt, amivel csak önmagadnak ártasz, te érzed magad rosszul tőle, nem a többiek

próbáld meg a jó dolgokat észrevenni az életben, van belőlük sok

most is hogy felhúztad magad, miközben engem elemztél, nézd végig

pyromaster 2009.10.16. 13:45:03

Mért borult ki ezen ilyen hamar a kedves posztoló? Szerintem a Mónika show és Józsi barát műsorában káromkodó aljadék állatok, kora délután egy fokkal még erősebb is volt. Az hónapokig tűrték. Ez miért zavar este? Ilyenkor már otthon a szülő és elkapcsolhatja a gyerek elől, ha akarja. Ha nem akarja akkor meg úgyis mindegy. Nem mintha ezt neznem, most olvastam róla.

almodhi 2009.10.16. 13:46:16

@Pignon: 20 éve már gyerek voltál, és neked még nincs saját gyermeked? Nemzetvesztő. A mai Mónika-só helyett most azonnal gondolkozz el ezen.

Pignon 2009.10.16. 13:49:26

@almodhi:

Barom. Azt hiszed, hogy 37 vagyok? Szerinted az ember csak 17 éves korában gyerek?

Mike36 2009.10.16. 13:49:35

@Kamee: mivel sértettelek meg?
ja hogy te vagy a patkány? értem már :)
hát öregem, így jártál, tényleg nem kérek tőled bocsánatot, az ellenkezne az elveimmel
de mit izgat hogy egy vadidegen fasz mit gondol rólad? szard le :)

orvian 2009.10.16. 13:50:19

Kezdem +szokni,hogy bármely témáról szóló oldalra lépek be,előkerül sok,valami okból frusztráltak gyűlölködése(mással nem tudom magyarázni).
Legszebb példa,mikor az augusztus huszadikai beküldött(valóban szép)képek méltatása,a beválogatottak örömnyilvánítása után előkerült:zsidó,és cigány.
Lehetne egy oldalt nyitni nekik.
Máshol nem "szennyeznének"

Mike36 2009.10.16. 13:50:37

@almodhi: én spec nem néztem
csak beleugatok a témába faszságokat :D

BushDoctor 2009.10.16. 13:52:15

Én nem értem a társaságot, de tényleg. Itt basztatjátok, ócsároljátok egymást, zsidóztok, cigányoztok, dózereztek egy teljesen lényegtelen foskupac miatt. Mi a picsáért nem tudjátok kikapcsolni azt a kurva tv-t, he ? Miért nem mnetekl el kirándulni ahelyett hogy egymás vérét veszitek egy médiageci (tv2) velejéig álszent, manipulativ adása miatt. Pontosan ez volt a céljuk, mindenki róluk beszél...beszoptátok ! Miért kell úgy csinálni, mintha tv-zni kötelező lenne ?????

RobinGood 2009.10.16. 13:52:40

@bagabo: annak, hogy eltűnt az értelmes viták tere szerintem többek között éppen a bulvárosodott média az oka
Valóban az a helyzet, hogy nincsenek olyan médiafelületek, ahol az objektivitás fontos szempont lenne. Hazafelé például felváltva hallgatom a lánchíd és a klub rádiót, de leginkább szórakozásként, mert olyan szinten pártelkötelezett mind a kettő, hogy képtelenség valós információkra szert tenni és képtelenség egy épeszű véleményt meghallgatni. Vagy ezekből próbál az ember leszűrni önmagának dolgokat vagy marad hogy nem gondolkozik csak az idióta kereskedelmi médiumokat követi. Sokan e második megoldást választják. Itt viszont legalább minimális morális kontrollnak lennie kell, mert az önkontroll nem működik. ezt sajnos csak hatalmi eszközökkel lehet érvényesíteni.

almodhi 2009.10.16. 13:53:29

@Pignon: Nem, azt hiszem, hogy elmúltál 20. Úgyhogy kérj anyutól tiszta ruhát, moss fogat és mars ismerkedni... Mert itt lesz a tiszta ország, a tiszta televízió gyerek meg még mindig sehol...

A.

Mike36 2009.10.16. 13:54:00

@Kamee: ja és alapításától rühellem az ORTT-t, anno KÉJ-jel az élén, szal hogy én oda futkossak árulkodni, száradjon le a kezem, amivel az e-mailt gépelem nekik

Kamee 2009.10.16. 13:54:37

@pyromaster: "Ilyenkor már otthon a szülő és elkapcsolhatja a gyerek elől, ha akarja."

@Mike36: "szard le :)"

Itt van az alapvető probléma. El lehet kapcsolni - el lehet menni.
Szard le - megdöglik majd, ne foglalkozz vele.
Igazán szép hozzáállás. Őszintén gratulálok nektek. Kíváncsi vagyok, majd mit szóltok ahhoz, mikor gyermekeitektől kapjátok ezt vissza. Pl. "Öreg le lehet kopni. Vagy "Szarok a temetésedre" mondatokkal.

arabella10 2009.10.16. 13:54:54

Igen , végre , nem egyedül vagyok a véleményemmel , amikor már a beharangozónál elfogott a hányinger.Legyünk persze toleránsak, az un. "megtévedt" börtönviselt emberekkel, de ENNYIRE????
Sztárolni nem kéne őket, mert vannak olyan gyerekek a TV előtt ,akik esetleg valóban azt hiszik majd , hogy BŰNÖZŐNEK LENNI MENŐ!!!!!

Mike36 2009.10.16. 13:55:51

@BushDoctor: ebben éljük ki magunkat

RobinGood 2009.10.16. 13:57:21

@BushDoctor: valaki fejtse már meg, hogy az ilyen droidok hogy működnek? Nem nézek TV-t de TV-s témához írok úgy hogy a hozzászólásokat el sem olvasom :-) Na ezt minek?

Mike36 2009.10.16. 13:57:55

@Kamee: na már megint túlzol
egyébként is mit vered magad, előbb-utóbb úgyis belecsapódunk a Napba

Mike36 2009.10.16. 13:59:04

@RobinGood: gondolom ez afféle időtöltés
meg lehet bosszantani a többieket, meg hasonlók :)

almodhi 2009.10.16. 14:01:04

@RobinGood: miért vársz a kereskedelmi tévéktől 'morális' kontrollt. Egy elég széles embercsoport igényli az ilyen műsorokat (akik itt kommentelnek + az analfabéták = legalább 2 millió ember :-) ). A tv meg kiszolgálja őket. Az ő moralitásuknak ez a műsor tökéletesen megfelelt. 2 millió embert nem lehet semmibe venni. És ne hidd, hogy nem lesznek még cifrább dolgok is. Igény arra is van bőven...

A.

Kamee 2009.10.16. 14:02:22

@Mike36: Eddig sem túloztam, hol túlzok mutass már rá. Le kéne venni a szemedről azt a hályogot.

BushDoctor 2009.10.16. 14:02:51

Robin Good : "Valóban az a helyzet, hogy nincsenek olyan médiafelületek, ahol az objektivitás fontos szempont lenne." : Na nehogy már !! Ott van az internet, a web2 és vivmányai. Soha nem volt nagyobb lehetőség arra, hogy objektiv hireket kapjál.
A tv-t a csdatornáival együtt a történelem szemétdombjára kell vetni. Úgy hogy nem kapcsolod be, nem nézed. Nagyon egyszerűen csődbe lehet vinni őket. Ki kell kapcsolni.

RobinGood 2009.10.16. 14:02:54

@Mike36: nem-nem azt Te csinálod :-)

BushDoctor 2009.10.16. 14:04:47

Robin Good : 1. Ne droidozzál barátom, magam sem teszem, add meg a tiszteletet miként magam is teszem.
2. Végigolvastam az összes hozzászólást, ez késztetett a hozzászólásomra.
3. Van még kérdésed ?

BushDoctor 2009.10.16. 14:06:32

Mike36 : ja, az más :DD Mondhattad volna elöbb is. Jó szórakozást !

RobinGood 2009.10.16. 14:07:12

@almodhi: "Egy elég széles embercsoport igényli az ilyen műsorokat (akik itt kommentelnek + az analfabéták = legalább 2 millió ember :-) ). "
Azt hiszem az itt kommentelők nagyrésze nem igényli ezt a műsort azért kommentel itt.

Amúgy meg bagabo-val történt eszmecsere része amire reagáltál. Ha végig olvasod mindkettőnk írását a témában akkor megérted, hogy én nem várok morális kontrollt a ker. TV-ktől hanem az illetékes hatóságtól. Éppen e körül zajlott a diskurzus

Mike36 2009.10.16. 14:07:21

@Kamee: ezzel ni: "Igazán szép hozzáállás. Őszintén gratulálok nektek. Kíváncsi vagyok, majd mit szóltok ahhoz, mikor gyermekeitektől kapjátok ezt vissza. Pl. "Öreg le lehet kopni. Vagy "Szarok a temetésedre" mondatokkal. "

én sem a gyereked, sem a rokonod, jóbarátod nem vagyok csupán egy vadidegen senki, akinek a véleményét nyugdtan leszarhatod

Mike36 2009.10.16. 14:08:24

@RobinGood: nem azt mondtam, hogy te
hanem a kérdésedre válaszoltam
"ezek a droidok hogy műödnek?"

almodhi 2009.10.16. 14:08:41

Egyébként a cirkusznak is lehet morálja. Ha megnéztek egy Jerry Springert (őt koppintja Mónika, Joshi és még sokan mások) abban Jerry sokszor megfogalmazza a végén, amerikai-közérthetően az erkölcsi tanulságot. És még azt sem mondom, hogy nincs igaza.

pl.: www.youtube.com/watch?v=WNkRgdcBEbs

(angolul tudni kell hozzá...)

bAnál Amál 2009.10.16. 14:08:59

Az ilyen embereknek semmi keresnivalójuk a közéletben.

almodhi 2009.10.16. 14:10:08

@RobinGood: Hatóságtól morális kontroll? Attól mentsen meg minket a Jóisten.

Mike36 2009.10.16. 14:10:16

és minden F5 után bevillan az a kurvanyga szemölcs :D

Kamee 2009.10.16. 14:11:38

@Mike36: Mi a túlzás benne, fejtsd már ki.

Alamio 2009.10.16. 14:12:57

Én meg megnéztem egy részt... És "jogosan felháborodni" nem is, de kikérni magamnak fogom, hogy ILYEN köztörvényesek legyenek a képernyőn. Ez elsősorban Tasnádinak szól, hiszen ő az, aki nem gazdasági jellegű bűncselekményekkel, de életellenesekkel vádoltak.
És nem a műfajjal (gasztroreality) van a gond, hanem a hozzáállással. Truman-show az egész kertévézés.

Kamee 2009.10.16. 14:13:15

@Mike36: Mi a túlzás benne, fejtsd már ki. Csak megemlítem, hogy lassan eléred, hogy szellemi szintedet jelzőkkel fogom illetni.

bAnál Amál 2009.10.16. 14:15:15

Bazmeg Mike! Mióta írtad azt a szemölcsöt én is csak azt látom. Nem lehet, hogy csak fikagombóc? Az sokkal gusztább lenne..

Mike36 2009.10.16. 14:17:02

@Kamee: ne csalódjak már benned :)
miért? már leirtam
jössz azzal, hogy a mindent leszarok mentalitás nem jó. én meg erre azt mondom, helyén kell kezelni az embereket. az baj ha családom, gyerekem leszar, vagy én szarom le őket, de hogy pl. te mit gondolsz rólam, már ne is haragudj, számomra nem jelent semmit. ergo nekem édesmindegy, nem ismerlek, nem tudom ki vagy, egy nicknév, ennyi. nem fogok emiatt éjszaka álmatlanul forgolódni.
ezért túlzás
érted-e?

Mike36 2009.10.16. 14:18:27

@Kamee: az nem nehéz
itt is sokan alkalmazzák
állj be a sorba, ha ettől boldogabb vagy
legalább hárítasz
ez hülye. nem hallgatok rá.
teljesen normális dolog

Kamee 2009.10.16. 14:19:22

@Mike36: Te valami teljesen másról beszélsz. Így már értem a sötét és tudatlan hozzászólásaidat:)

Martian (törölt) 2009.10.16. 14:20:40

Ezek után lehetne például a tévékettőben egy sátánista szeánsz élőben, ahol a résztvevők békésen felfalnak egy politikust az áldozati oltáron.
:)))

bAnál Amál 2009.10.16. 14:22:33

Legközelebb hajléktalanok fognak főzni?

almodhi 2009.10.16. 14:22:56

@Martian: Egy tv2-s kreatív már fel is írta. Harcolnod kell majd a szerzői jogokért.

:-)

Mike36 2009.10.16. 14:25:00

@Martian: áh, nem jó ötlet. tudod hányan szaladnának az ORTT-hez feljelentést tenni? köztük a mi Kalmil barátunk is

Mike36 2009.10.16. 14:25:43

@bAnál Amál: ez ellenben jó ötlet
kérj érte pénzt

Kamee 2009.10.16. 14:27:03

@Mike36: Azt nem tudom miről beszélsz, de azt igen, hogy értem már miért tűnsz sötétnek és tudatlannak. Lehet meg kéne tanulnod a magyar nyelvet, hogy ki tudd fejezni gondolataidat rendesen.

Sokak örömére, most lelépek, mert valakinek karitatív munkát is kell végeznie a gúnyhatáron túli magyarok megsegítésére.

bAnál Amál 2009.10.16. 14:32:51

@Mike36: kitől? A hajléktalantól? A fejléces nőnek valóban lefotósoppolhatták volna a mazsolát a nyakáról.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2009.10.16. 14:37:03

Nekem nincs internetem, nem nézek honlapokat, tele van mocsokkal, beteg világ - most is egy haveromat kértem meg telfonon (én éppen kirándulok a természetben), hogy írja ezt be a nevemben.

almodhi 2009.10.16. 14:42:55

@misbelief: persze, a telefonod nélkül már egy lépést sem tudsz tenni... de várjunk csak... legközelebb főzzenek azok, akiknek nincs tévéjük...

johnplayer 2009.10.16. 14:54:02

Én már párszor tiltakoztam a TV2-ügyfél osztályán, hogy miért mutogatják a köztörvényes bűncselekményt elkövető Zalatnait a műsorukban. Megköszönték hozzászólásomat, osz' kész.

Kuratórium, az kell. aha.
Meg sárga karika alul, mozgó másik műsor embléma és sajátcsatorna embléma felül és ezer reklám a jó film közben az kell.
Járjanak úgy mint a lámpa.

Netuddki. 2009.10.16. 15:29:03

Mivel nemigen nézek TV-t először azt hittem vicc ez az egész amikor valamelyik blogon szóba került. Aztán nemrég láttam a reklámját ennek a "Szar a tortán" bűnözősónak.
Szóval még mindíg van lejjebb.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.16. 15:38:20

Ez a Tasnádis (+ ugye Cini) tényleg odatesz. Vajon mi játszódhatott le a műsorigazgató fejében, amikor aláírta?

mojoking77 2009.10.16. 15:59:59

Emberek,
Koszonom szepen a sok kellemes percet, amit a hulyesegeitek olvasgatasaval szereztetek ma is. (Ugyisvan meg par szabad oram a gepem indulasaig)
Csak igy tovabb.
Udvozlettel:
Gy
PS: Csak, hogy valami "ertelmeset" is irjak, pontosan ezert szedte elo a progrmaigazgato ezeket az embereket. Ha jol sejtem egesz Magyarorszag errol csamcsog most otthon, es hetfo este mindenki ezt fogja bamulni.... "A negativ reklam sokszor szazszor tobbet er a pozitivnal....,es mindenkepp ezerszer a semminel "

Pangalactic · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/350-skoda 2009.10.16. 17:57:05

OMG! ez a szánalom legfelső foka... komolyan ennél durvábbat már el se tudnék képzelni! már az is elég durva, hogy évek óta a pornósokból is "celebet" gyártanak és az esti mesével egy időben menő fókuszban és társaikban sztárolják őket meg ilyenek, de hogy exsittesek... hát ez hihetetlen. kiváncsi vagyok az ortt mit lép! persze visszacsinálni ezt már úgy se lehet.

algi 2009.10.16. 19:37:48

Nem kell ide TV2, már a kommentek is pontos látleletet adnak a társadalom állapotáról.

filmvilág 2009.10.16. 23:41:23

A kommenteket ünnepélyesen lezárjuk, egyben elnézést kérünk a kulturáltan vitázóktól amiért nap közben nem működött a moderatúra. Legközelebb, ha kikerül egy poszt az Indexre, ügyelni fogunk rá, hogy ne legyen személyeskedés, anyázás, trágárkodás.
süti beállítások módosítása