Új adásunkban az egyik legkúlabb kultfilmmel nosztalgiázunk, és belemerülünk a nyár legforróbb újdonságaiba is. Volt, aki most látta közülünk először Kathryn Bigelow Holtpontját, és van, akinek ez a legnagyobb kedvence a 90-es évekből, és el is mondja, hogy miért. Nicolas Cage és Steven Soderbergh új filmjei hivatalosan még nem láthatóak nálunk, úgyhogy próbáltunk nem spoilerezni, de muszáj volt beszélni róluk, mert megérdemli mindkettő. Levezetésként még visszatérünk a kettővel ezelőtti adáshoz, egész pontosan a Stallone-féle Pusztító és Nemere István regényének kapcsolatához. Az adásból kiderül még, hogy
- Mi köze Nicolas Cage színjátszási stílusának a német expresszionizmushoz,
- miért (nem) szeretjük a Cage rage-et (és, hogy mi is az a Cage rage),
- működne-e a Pig Cage nélkül is,
- visszatért-e a csúcsformájához Soderbergh,
- túl van-e tolva a No Sudden Move sztorija,
- ki van a legjobban elemében: Benicio Del Toro, Don Cheadle vagy David Harbour,
- mitől működik még mindig a Holtpont,
- és miért pont Kathryn Bigelow-tól,
- miben látszik a női szemszög,
- és tényleg Keanu Reeves a leggyengébb pontja a filmnek?