Filmvilág blog

#151 - Casino, Kék Pelikan, Piknik a Függő sziklánál

2024. április 08. - filmvilág

 kek_pelikan.JPG


Új adásunkban újra egy izgalmas magyar mozipremierrel foglalkozunk, Csáki László animációs-dokumentumfilmjével, a Kék Pelikannal, utána a visszavonulását bejelentő Peter Weir (Holt költők társaságaZöld kártya, Truman Show) korai remekművét (Piknik a Függő sziklánál) vesszük elő, és folytatjuk a Scorsese-sorozatunkat is a Casinóval.

Menetrend:

00:50 - Kék Pelikan
35:15 - Piknik a Függő sziklánál
1:08:30 - Scorsese-sorozat: Casino

A podcast epizódjai minden fontosabb podcast applikációban elérhetőek, de a Spotify-on és az iTuneson is fel lehet ránk iratkozni. (Ugyanitt köszönettel várjuk a szöveges értékeléseket.) A podcast saját Facebook-oldala itt érhető el.  Az adás korlátozott ideig innen le is tölthető.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr5418374705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekrényszagú néni 2024.04.08. 20:40:56

Peter Weir legjobb filmjét (The cars that ate Paris, ami nélkül valszeg Mad Max sem lenne) nem látta senki?

Orosdy Dániel · http://danielorosdy.blog.hu/ 2024.04.13. 13:02:52

@Szekrényszagú néni: Soha senki, te vagy az első és egyetlen. ? Amúgy meg A Moszkító-part a legjobb filmje, de a kollégák sztem azt sem látták, ami hiba. ?

Szabó G. Ádám 2024.04.17. 12:43:13

@Szekrényszagú néni: @Orosdy Dániel: Való igaz, hogy Szekrényszagú notórius, tartalmatlan ideirkálásai sehová nem vezetnek és bevallom, nem is vagyok rá kíváncsi, miért így jár el. Weirt illetően pedig teljesen felesleges, sőt, értelmetlen bárkinek objektíven-fellebbezhetetlenül kijelentenie (majd egy ilyen egyénfüggő kérdésből hosszadalmas, alaptalan párbeszédet indítani), melyik egy adott rendező legjobbja, hiszen sosem tudhatjuk, az adott fél milyen világnézeti, tudásszintből, családi, személyes háttérből, érdeklődési körből fakadóan választja ki a szóban forgó filmet. Mindenkinek megvannak az erényei, senki nem kevesebb a másiknál, a jellemét, ízlését, komolyan vehetőségét pláne nem az ízlése, döntése határozza meg.
süti beállítások módosítása