Filmvilág blog

Rácsos linzer, rablóhús

Tévéropi

2009. október 16. - kemenes

Mindenki jól tudja, hogy a kereskedelmi tévék szívük szerint még az időjárást is az éppen Drakulával közösülő Paris Hiltonnal mondatnák be, úgyhogy a Hal a tortán eheti fordulata és metaüzenete (rabolni, sikkasztani, sőt tán még ölni is cool) mérhetetlenül gusztustalan ugyan, de semmiképpen sem meglepő.











– Megszurkáltad? – kérdezi Tasnádi Péter, miközben rábök a készülő húsra. – Bár mondjuk én ezért legutóbb 3 évet ültem – teszi hozzá kedélyesen.

"És ezt így hogy?" - kérdezhetnénk Tornóczky Anitával.

Kétségtelen, hogy Bangó „Éljen a Magyar Népköztársaság” Margit és az ő Rubint Rékát duzlisra sirató beszólás-szériája – vagy akár Nagy Feró részeg kiborulása – ehhez képest alacsony sebességű vérpermet volt csupán, kispálya, édi kis krumplinudli. Jelen próbálkozás viszont: durva túlzás. Ex-sitteseknek teret adni a jópofizásra, hagyni, hogy kedves szilvásgombócok fényében tündököljenek – ez túlmegy minden határon.















Ha úgy tetszik, céljához egészen közel ért a Tv2. Ebből persze az is következik, hogy vagy egyszer és mindenkorra széjjel kell robbantania azt a fránya ingerküszöböt („A kék sarokban Lucifer, a piros sarokban a barátságos Atyaúristen”), vagy ha ez nem megy, végleg le kell húznia a rolót.

Persze mindezektől függetlenül az ORTT fekete levese nyilván máris bugyog.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr201453179

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.10.16. 12:23:20

CSAK POLITIKUSOKAT NE HÍVJANAK MERT AZ LENNE AZ IGAZI HÁNYINGER!

Mike36 2009.10.16. 12:24:15

@RobinGood: bocsánat, csak jelezném, hogy én senkit sem szidlmaztam! csúnya szavakat sem használtam!

RobinGood 2009.10.16. 12:24:51

Amúgy a paraszolvencia meg a csúszópénz meg az adócsalás kifejezetten az a kategória amik miatt sokkal károsabb a bulvármédia mint hinnénk és e miatt inkább aggódom mint ezeknek a műsoroknak a gyerekemre gyakorolt közvetlen hatása miatt.

RobinGood 2009.10.16. 12:25:56

@Mike36: olvasd vissza saját magad
Valakit korábban patkányoztál. Ez is szidalmazás nálam.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.16. 12:28:10

@RobinGood: Hurrá, akkor mindenki szerepelhet a tízévestől (torrent) a 88 évesig (paraszolvencia) a TV2-n... :D

bagabo 2009.10.16. 12:28:48

@RobinGood: Szabályok tényleg kellenek, amik az élet alapvető dolgait szabályozzák. Ölni, lopni, csalni tényleg ne lehessen következmények nélkül. (bárcsak így lenne). De az, hogy egy börtönviselt ember főzőcskézhet-e a tévében, nem ilyen rangú kérdés. Ha ezeket is elkezdjük szabályozni, akkor előbb utóbb abszurdisztánban, rosszabb esetben egy orwelli világban találjuk magunkat. Mégis, milyen alkotmányos megoldással lehetne elítélni ezt a vitathatatlanul gyomorforgató esetet? Ha általánosítunk egy ilyen törvényt, az végső soron csakis egy ízlésrendőrségnek megfelelő valami lesz, amire aztán egy egészséges társadalomnak semmi szüksége. Persze, a mienk sok tekintetben nem az, de ha ehhez szabjuk a szabályainkat, nem is lesz az soha. Felvilágosodás, XVIII sz. "Merj a saját értelmedre támaszkodni". by Immanuel Kant

Mike36 2009.10.16. 12:30:35

@RobinGood: igaz. mentségemre szóljon, hogy a rat besúgót is jelent, ezért hívtam patkánynak

Funkerman 2009.10.16. 12:30:52

@Anthony - awkward silence: Szerintem egyáltalán nem ugyan olyan mint a többi, nem börtönviselt ember. A sikkasztós cuni prbáljon már meg elmenni egy normális állásra jelentkezni. Pénz közelébe nem engednék az fix.

Mike36 2009.10.16. 12:32:21

@bagabo: az ORTT már régóta az (mármint izlésrendőrség)

Mourinho már nem a király 2009.10.16. 12:41:42

@Funkerman: @Nandi29: @Csokis: látom nem értitek a lényeget. Én nem akarom ezeket védeni konkrétan. Csak azt akarom mondani, hogy nem kell zsigerből elítélni azt aki börtönviselt. Egyrészt sosem tudod miért került oda, másrészt az emberek változhatnak is. (mellesleg a mai MO-on az adócsalás eléggé népsport, más dolog, hogy akit elkapnak az ügyetlen volt. De ettől még nem lesz rosszabb ember azoknál akiket nem kaptak el...)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.16. 12:48:24

@Anthony - awkward silence: Ezeket mind tudjuk, hogy miért ültek. Tasnádi pl. nem (csak) piti adócsaló.

Mike36 2009.10.16. 12:48:37

@Anthony - awkward silence:

"De ettől még nem lesz rosszabb ember azoknál akiket nem kaptak el"

de. Mo-n, ahol népsport, igen.

Kamee 2009.10.16. 12:58:15

@Mike36:
"@RobinGood: igaz. mentségemre szóljon, hogy a rat besúgót is jelent, ezért hívtam patkánynak "

A rat az patkány, áruló, nem pedig besúgó. A besúgó az fink, informer, sneak, crab (és még van pár szó, de a rat nincs közöttük).

Következtetés: Már megint ferdítesz, és vagy tudatlan vagy, vagy a másik pofájába próbálsz hazudni.

bagabo 2009.10.16. 12:59:24

@Mike36: Na igen, ízlésrendőrség és kiváló hely a pártok mutyizására, lsd. rádió frekvencia pályázatok. Hozzájuk fordulni a közjó érdekében... :)

grafoman 2009.10.16. 13:03:09

Kedves Kollégák!
Én is teljesen fel vagyok háborodva de nem látok színvonalbeli különbséget a Mónika shaw", Josi Bharat, vagy az 50 perces bűnügyi, boszorkány, stb. történetek, műsorok között. Nincs erkölcsi (ha egyáltalán tisztában vannak a szó jelentésével) megfontolása a szerkesztőknek. A minél magasabb pillanatnyi nézőszám (ami ugye prémiumfüggő a vezetésnél.)hajszolása kritika nélkül a cél. A szemlélet és az elvárás, hogy a nézők többsége egy "harlemi néger háziasszony" szintjén legyen. Ez nem rasszista jellegű megjegyzés csak a szint vonalának a meghatározása.
Ezt a célt szolgálja az oktatási rendszer lerohasztása, szétverése(Amit a budapesti iskolákkal műveltek az egyenesen hazaárulás)Ki is maradnak a parlamentből.(Mondom én a megrögzött baloldali.) Nem kellenek kiművelt emberfők. A fejlett gépek kezelésére (3-6 gomb)egy okosabb kutya is betanítható.
Cirkuszt kenyeret a népnek!
A cirkusz meg van. A száraz kenyér is meg van. Az étolajos kenyérre még nekünk nyugdíjasok is telik napjában háromszor. Mondjuk, hogy miből fogok fűteni ha kemény lesz a tél, még nem tudom.
Ki kell programozni a két kereskedelmi csatornát a TV-ből, ahogy tettem én. Még véletlenül sem tudom rákapcsolni. Üdv. mindenkinek.

Dr Kangörény 2009.10.16. 13:09:11

Jaj, de vicces emberek vagytok, csak nem gondolkoztok. Tiltsák be az rtl-t, meg a tv2-t? Jó, tiltsák. És mi legyen helyette? Komolyzenei koncertek? Vagy a pipafaragók élete, ahogyan valaki korábban írta? Vagy ugyanaz, ami most megy, csak nemzeti színbe öltöztetve? Esetleg napi orbánviktor, vagy vonagábor beszédek sugárzásával?

Legyen. De az ezt követő választásokon, amikor azok a pártok, amelyek ezt megteszik 1-2% eredményt érnek majd el, ne tessék a kommunisták választási csalásaira hivatkozva hidakat lezárni!

RobinGood 2009.10.16. 13:12:24

@bagabo: alapvetően egyet értünk. egy egészséges társadalomban sokmindent nem kellene szabályozni. MAz egészséges társadalom azonban csak egy hipotézis, mert szerintem ilyen nincs. Szerintem valamennyi társadalomnak vannak hibái és szerintem a magyarországi jelenleg valahol a középmezőnyben lehet.
A probléma szerintem nem az, hogy valaki börtönviseltként szerepel a TV-ben. Szerintem sem lehet önmagában ez kizáró ok, de nagyon nem mindegy milyen közegben, milyen "tálalással" szerepel. Ezek öten azért szerepelnek, mert börtönviseltek. És innen máris fontossá válik ez a kérdés. Őket azért szerepeltetik, mert elítéltek voltak és ilyen minőségben "sztárolják" őket (számomra erős kérdés, hogy az hogy valaki a TV-ben szerepel sztárságot jelent-e, de ez más téma) Számomra az a probléma, hogy az ilyen műsorok révén egyre kevésbbé működőképes a társadalom immunrendszere és egyre súlyosabb dolgokat veszünk egyre könyedebben.

Mike36 2009.10.16. 13:13:02

@Kamee: ja és azt hittem több humorérzéked vann, de látom, tévedtem :(

RobinGood 2009.10.16. 13:18:28

@Kangörény_: komolyan megdöbbent, hogy ilyen emberek még mindig vannak :-(
Erre jók ezek a műsorok.

RobinGood 2009.10.16. 13:19:45

@Pignon: és ilyenek is vannak :-(

almodhi 2009.10.16. 13:22:01

Na kérem szépen, mint látjuk a TV2-nek teljesen igaza van: van itt nézettség bőven.
Pignon pl. az egész szabad idejében ezeket nézheti.

Meg lehet majd nézni felvételről a műsort?

Egyre jobban érdekel...

A.

Mike36 2009.10.16. 13:24:33

@Pignon: elég gáz, ha ezt nézi a gyereked

Mike36 2009.10.16. 13:25:35

@Pignon: no meg látom, neked fontos, hogy valaki zsidó-e vagy sem

Kamee 2009.10.16. 13:27:33

@Mike36: Olyan "ember", aki lepatkányozza ismeretlenül a másikat, megpróbálja a leírtakat félreértelmezni, fröcsögésen kívül nincs érve, hogy miért is kéne annak a szennynek mennie, az ne kezdjen cigányfajvédő típusú jajveszékelésbe, hogy nincs a másiknak humora.

Dike 2009.10.16. 13:28:07

@grafoman: "nem látok színvonalbeli különbséget a Mónika shaw", Josi Bharat, vagy az 50 perces bűnügyi, boszorkány, stb. történetek, műsorok között"
Azért nehogymár egy napon emlegessük Maónikát a CSI vagy a Médium sorozatokkal.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.10.16. 13:30:04

minden ilyen bejegyzés hozzászólói közt előjön minimum 1 olyan akinek nincs tévéje (érdekes, hogy tévéműsoros bejegyzésre klikkel) és egy rakás olyan akinek van, de abszolút nem néz ilyesmit.

orvian 2009.10.16. 13:31:29

Sok hozzászólást elolvasva csak ezt tudom idézni:"Szervusz nép! - és ők üvölték "szervusz király!"
Azaz:ez kell nekünk.Ez kell nekünk?
Valakik(nem az ORTT nevű sóhivatal),már rendet teremthetnének.
Bár....
Szerintem ennél lejjebb is mennek!
Hiszen:míg lószar van,veréb is lesz.

Mike36 2009.10.16. 13:31:42

@Kamee: azért ne hazudj
mi az hogy fröcsögésen kivül nincs érve? nem is egy érvem volt, és vállalom, lepatkéányoztam
és te most mit csinálsz
elemi indulattal öszemosol midnent
kezdek veled normális hangon beszélni, erre te meg átmész fazsba? ezt már nem tudod kezelni, amikor valaki alád játszik, neki kell ugrani?

guszti 2009.10.16. 13:31:48

kicsit off, tévét nem nézek 8 éve gyáltalán.

1 dolgot azért helyretennék, a killer előd és a sztárfocista közt vont párhuzamot. Utóbbi ugyanis a gondatlan emberölés kimerítő esete, összes bűne annyi, hogy gyorsabban ment a megengedettnél, és így nem tudott megállni egy, az éjszaka és az úttest kellős közepén haladó csontrészeg bringás előtt. Ehez képest Killer54 - vagy milyen művésznéven fut mostanában - már a baleset előtt is gátlástalanságáról volt hírhedt, ami a közlekedési kultúrát illeti, akkor is úgy érezte, ő felette áll kresznek-lámpának-záróvonalnak. Mert ő akkora sztár. Ha jólemléxem, a baleset bekövetkeztekor is épp sort előzött záróvonalon. Az még betudható a vakszerencsének, hogy mivel az áldozat történetesen egy rendőr volt - és nem mondjuk egy kisgyerek, de ez tényleg kizárólag a sorsnak köszönhető - így a kóterban sztár lehetett. Kint viszont igencsak hozzátartozik a szégyenteljes közállapotokhoz az, hogy ennyivel megúszta. Az meg hogy kertévében pojácáskodik, persze, szar, dehát mondtam már hogy ne nézzétek azt a szart ami ott megy, csomó érdekes dolog van még a világon...

Mike36 2009.10.16. 13:33:04

@Kamee: vagy csak szimplán provokálsz, hátha dühös leszek

almodhi 2009.10.16. 13:33:28

@[imi]: Kikérem magamnak, én csak kapcsolgattam és véletlenül pont ennél a műsornál álltam meg egy pillanatra...

:-)

Kamee 2009.10.16. 13:36:26

@Mike36: Amilyen az adjonisten... Majd bocsánatkérésed után átgondolom, hogy milyen hangnemben válaszolok:)

almodhi 2009.10.16. 13:37:51

Na, hogy az inkriminált műsor teljes néző-csapata itt van már, elárulom a megoldást: _legközelebb__senki_se_nézze_.

Akkor leesik a nézettség 0-ra, és a műsor egyből átkerül a hajnali 1 és 2 közötti sávba. Ha akkor se nézi senki, meg fog szűnni...

Csak akkor mivel fogjátok eltölteni az időt utána? Melyik blogban fogtok 'jogosan' felháborodni?

A.

bagabo 2009.10.16. 13:38:02

@RobinGood: Persze, az egészséges társadalom tényleg csak hipotézis, illetve cél, ami felé törekedni kell. Az immunrendszer azért találó hasonlat, mert a társadalom védekező mechanizmusához tényleg hasonlóan működik. Folyamatosan tanul abból, ami szembe jön vele, viszont amivel nem találkozik, azzal szemben eleinte védtelen. Ezért nem jó megoldás a tiltás. Viszont más részről ez az immunrendszer tényleg nem működik valami jól, tényleg egyre több szemetet böfögünk fel magunkból, olyanokat is, amiken már rég túl lehetnénk. Ennek viszont szerintem a nyilvános beszédünk tökéletes visszafejlődése az oka. Én visszasírom a rendszerváltás korabeli sajtót, vitákat, akkor még konkrét ügyekben, valódi értelmiségiek a szó jó értelmében véleményformáló vitákat folytattak. Mára mindenki betagozódott és nem a tárgy, hanem az a fontos, ki mondja. Eltűnt a tér, ahol értelmes vitákat lehet folytatni, például arról is, hogy milyen felelőssége van a médiának. Én se gondolom, hogy irányba mennek a dolgok, csak nem hiszem, hogy az aprólékos szabályozás a megoldás. Már csak azért se, mert ahhoz először konszenzus kéne...

almodhi 2009.10.16. 13:39:57

@Pignon: ugyan hogy lenne már gyereked? Hiszen látjuk, minden idődben TV-t nézel. Abból nem lesz gyerek ám.

A.

Kamee 2009.10.16. 13:39:58

@[imi]: Nem minden fehér és fekete:) Én pl. otthon háttérben üzemeltetem a TV-t, néha pedig alapzajváltás miatt átkapcsolom máshova:) Akkor most nézem, vagy sem?:) És bevallom, reggelente a mokkába mindig belenézek pár percet. Jobban felviszi a vérnyomásomat, mint 2-3 kávé, így a kávén sokat tudok spórolni:)

Mike36 2009.10.16. 13:41:23

@Kamee: én tőled kérjek bocsánatot? mire fel?

Pignon 2009.10.16. 13:43:23

@almodhi:

Jaj, mindjárt beszarok olyan vicces vagy, jó ez a bölcsész humor én 20 éve, gyerekkoromban mondtam hasonlóan fergeteges poénokat. Látom szereted provokálni az embereket. Jobb lenne ha kussolnál.

RobinGood 2009.10.16. 13:43:42

@Pignon: már ne is haragudj, de az agymosás nyomai rajtad is erősen látszanak

Annyit azért had mondjak, hogy a konzervativizmus nem egyenlő az idiotizmussal.

Kamee 2009.10.16. 13:43:59

@Mike36: A legelső felém irányuló kommented miatt. Persze most már csak kényszerből kérnél, nem azért mert úgy gondolnád, így el is felejtheted, és vergődhetsz tovább magadnak

Mike36 2009.10.16. 13:45:03

@Pignon: szerintem konzervativ semmiképp
csak valami miatt frusztrált
túl sok gyűlölet van benned valami miatt, amivel csak önmagadnak ártasz, te érzed magad rosszul tőle, nem a többiek

próbáld meg a jó dolgokat észrevenni az életben, van belőlük sok

most is hogy felhúztad magad, miközben engem elemztél, nézd végig

pyromaster 2009.10.16. 13:45:03

Mért borult ki ezen ilyen hamar a kedves posztoló? Szerintem a Mónika show és Józsi barát műsorában káromkodó aljadék állatok, kora délután egy fokkal még erősebb is volt. Az hónapokig tűrték. Ez miért zavar este? Ilyenkor már otthon a szülő és elkapcsolhatja a gyerek elől, ha akarja. Ha nem akarja akkor meg úgyis mindegy. Nem mintha ezt neznem, most olvastam róla.

almodhi 2009.10.16. 13:46:16

@Pignon: 20 éve már gyerek voltál, és neked még nincs saját gyermeked? Nemzetvesztő. A mai Mónika-só helyett most azonnal gondolkozz el ezen.

Pignon 2009.10.16. 13:49:26

@almodhi:

Barom. Azt hiszed, hogy 37 vagyok? Szerinted az ember csak 17 éves korában gyerek?

Mike36 2009.10.16. 13:49:35

@Kamee: mivel sértettelek meg?
ja hogy te vagy a patkány? értem már :)
hát öregem, így jártál, tényleg nem kérek tőled bocsánatot, az ellenkezne az elveimmel
de mit izgat hogy egy vadidegen fasz mit gondol rólad? szard le :)

orvian 2009.10.16. 13:50:19

Kezdem +szokni,hogy bármely témáról szóló oldalra lépek be,előkerül sok,valami okból frusztráltak gyűlölködése(mással nem tudom magyarázni).
Legszebb példa,mikor az augusztus huszadikai beküldött(valóban szép)képek méltatása,a beválogatottak örömnyilvánítása után előkerült:zsidó,és cigány.
Lehetne egy oldalt nyitni nekik.
Máshol nem "szennyeznének"

Mike36 2009.10.16. 13:50:37

@almodhi: én spec nem néztem
csak beleugatok a témába faszságokat :D

BushDoctor 2009.10.16. 13:52:15

Én nem értem a társaságot, de tényleg. Itt basztatjátok, ócsároljátok egymást, zsidóztok, cigányoztok, dózereztek egy teljesen lényegtelen foskupac miatt. Mi a picsáért nem tudjátok kikapcsolni azt a kurva tv-t, he ? Miért nem mnetekl el kirándulni ahelyett hogy egymás vérét veszitek egy médiageci (tv2) velejéig álszent, manipulativ adása miatt. Pontosan ez volt a céljuk, mindenki róluk beszél...beszoptátok ! Miért kell úgy csinálni, mintha tv-zni kötelező lenne ?????

RobinGood 2009.10.16. 13:52:40

@bagabo: annak, hogy eltűnt az értelmes viták tere szerintem többek között éppen a bulvárosodott média az oka
Valóban az a helyzet, hogy nincsenek olyan médiafelületek, ahol az objektivitás fontos szempont lenne. Hazafelé például felváltva hallgatom a lánchíd és a klub rádiót, de leginkább szórakozásként, mert olyan szinten pártelkötelezett mind a kettő, hogy képtelenség valós információkra szert tenni és képtelenség egy épeszű véleményt meghallgatni. Vagy ezekből próbál az ember leszűrni önmagának dolgokat vagy marad hogy nem gondolkozik csak az idióta kereskedelmi médiumokat követi. Sokan e második megoldást választják. Itt viszont legalább minimális morális kontrollnak lennie kell, mert az önkontroll nem működik. ezt sajnos csak hatalmi eszközökkel lehet érvényesíteni.

almodhi 2009.10.16. 13:53:29

@Pignon: Nem, azt hiszem, hogy elmúltál 20. Úgyhogy kérj anyutól tiszta ruhát, moss fogat és mars ismerkedni... Mert itt lesz a tiszta ország, a tiszta televízió gyerek meg még mindig sehol...

A.

Mike36 2009.10.16. 13:54:00

@Kamee: ja és alapításától rühellem az ORTT-t, anno KÉJ-jel az élén, szal hogy én oda futkossak árulkodni, száradjon le a kezem, amivel az e-mailt gépelem nekik

Kamee 2009.10.16. 13:54:37

@pyromaster: "Ilyenkor már otthon a szülő és elkapcsolhatja a gyerek elől, ha akarja."

@Mike36: "szard le :)"

Itt van az alapvető probléma. El lehet kapcsolni - el lehet menni.
Szard le - megdöglik majd, ne foglalkozz vele.
Igazán szép hozzáállás. Őszintén gratulálok nektek. Kíváncsi vagyok, majd mit szóltok ahhoz, mikor gyermekeitektől kapjátok ezt vissza. Pl. "Öreg le lehet kopni. Vagy "Szarok a temetésedre" mondatokkal.

arabella10 2009.10.16. 13:54:54

Igen , végre , nem egyedül vagyok a véleményemmel , amikor már a beharangozónál elfogott a hányinger.Legyünk persze toleránsak, az un. "megtévedt" börtönviselt emberekkel, de ENNYIRE????
Sztárolni nem kéne őket, mert vannak olyan gyerekek a TV előtt ,akik esetleg valóban azt hiszik majd , hogy BŰNÖZŐNEK LENNI MENŐ!!!!!

Mike36 2009.10.16. 13:55:51

@BushDoctor: ebben éljük ki magunkat

RobinGood 2009.10.16. 13:57:21

@BushDoctor: valaki fejtse már meg, hogy az ilyen droidok hogy működnek? Nem nézek TV-t de TV-s témához írok úgy hogy a hozzászólásokat el sem olvasom :-) Na ezt minek?

Mike36 2009.10.16. 13:57:55

@Kamee: na már megint túlzol
egyébként is mit vered magad, előbb-utóbb úgyis belecsapódunk a Napba

Mike36 2009.10.16. 13:59:04

@RobinGood: gondolom ez afféle időtöltés
meg lehet bosszantani a többieket, meg hasonlók :)

almodhi 2009.10.16. 14:01:04

@RobinGood: miért vársz a kereskedelmi tévéktől 'morális' kontrollt. Egy elég széles embercsoport igényli az ilyen műsorokat (akik itt kommentelnek + az analfabéták = legalább 2 millió ember :-) ). A tv meg kiszolgálja őket. Az ő moralitásuknak ez a műsor tökéletesen megfelelt. 2 millió embert nem lehet semmibe venni. És ne hidd, hogy nem lesznek még cifrább dolgok is. Igény arra is van bőven...

A.

Kamee 2009.10.16. 14:02:22

@Mike36: Eddig sem túloztam, hol túlzok mutass már rá. Le kéne venni a szemedről azt a hályogot.

BushDoctor 2009.10.16. 14:02:51

Robin Good : "Valóban az a helyzet, hogy nincsenek olyan médiafelületek, ahol az objektivitás fontos szempont lenne." : Na nehogy már !! Ott van az internet, a web2 és vivmányai. Soha nem volt nagyobb lehetőség arra, hogy objektiv hireket kapjál.
A tv-t a csdatornáival együtt a történelem szemétdombjára kell vetni. Úgy hogy nem kapcsolod be, nem nézed. Nagyon egyszerűen csődbe lehet vinni őket. Ki kell kapcsolni.

RobinGood 2009.10.16. 14:02:54

@Mike36: nem-nem azt Te csinálod :-)

BushDoctor 2009.10.16. 14:04:47

Robin Good : 1. Ne droidozzál barátom, magam sem teszem, add meg a tiszteletet miként magam is teszem.
2. Végigolvastam az összes hozzászólást, ez késztetett a hozzászólásomra.
3. Van még kérdésed ?

BushDoctor 2009.10.16. 14:06:32

Mike36 : ja, az más :DD Mondhattad volna elöbb is. Jó szórakozást !

RobinGood 2009.10.16. 14:07:12

@almodhi: "Egy elég széles embercsoport igényli az ilyen műsorokat (akik itt kommentelnek + az analfabéták = legalább 2 millió ember :-) ). "
Azt hiszem az itt kommentelők nagyrésze nem igényli ezt a műsort azért kommentel itt.

Amúgy meg bagabo-val történt eszmecsere része amire reagáltál. Ha végig olvasod mindkettőnk írását a témában akkor megérted, hogy én nem várok morális kontrollt a ker. TV-ktől hanem az illetékes hatóságtól. Éppen e körül zajlott a diskurzus

Mike36 2009.10.16. 14:07:21

@Kamee: ezzel ni: "Igazán szép hozzáállás. Őszintén gratulálok nektek. Kíváncsi vagyok, majd mit szóltok ahhoz, mikor gyermekeitektől kapjátok ezt vissza. Pl. "Öreg le lehet kopni. Vagy "Szarok a temetésedre" mondatokkal. "

én sem a gyereked, sem a rokonod, jóbarátod nem vagyok csupán egy vadidegen senki, akinek a véleményét nyugdtan leszarhatod

Mike36 2009.10.16. 14:08:24

@RobinGood: nem azt mondtam, hogy te
hanem a kérdésedre válaszoltam
"ezek a droidok hogy műödnek?"

almodhi 2009.10.16. 14:08:41

Egyébként a cirkusznak is lehet morálja. Ha megnéztek egy Jerry Springert (őt koppintja Mónika, Joshi és még sokan mások) abban Jerry sokszor megfogalmazza a végén, amerikai-közérthetően az erkölcsi tanulságot. És még azt sem mondom, hogy nincs igaza.

pl.: www.youtube.com/watch?v=WNkRgdcBEbs

(angolul tudni kell hozzá...)

bAnál Amál 2009.10.16. 14:08:59

Az ilyen embereknek semmi keresnivalójuk a közéletben.

almodhi 2009.10.16. 14:10:08

@RobinGood: Hatóságtól morális kontroll? Attól mentsen meg minket a Jóisten.

Mike36 2009.10.16. 14:10:16

és minden F5 után bevillan az a kurvanyga szemölcs :D

Kamee 2009.10.16. 14:11:38

@Mike36: Mi a túlzás benne, fejtsd már ki.

Alamio 2009.10.16. 14:12:57

Én meg megnéztem egy részt... És "jogosan felháborodni" nem is, de kikérni magamnak fogom, hogy ILYEN köztörvényesek legyenek a képernyőn. Ez elsősorban Tasnádinak szól, hiszen ő az, aki nem gazdasági jellegű bűncselekményekkel, de életellenesekkel vádoltak.
És nem a műfajjal (gasztroreality) van a gond, hanem a hozzáállással. Truman-show az egész kertévézés.

Kamee 2009.10.16. 14:13:15

@Mike36: Mi a túlzás benne, fejtsd már ki. Csak megemlítem, hogy lassan eléred, hogy szellemi szintedet jelzőkkel fogom illetni.

bAnál Amál 2009.10.16. 14:15:15

Bazmeg Mike! Mióta írtad azt a szemölcsöt én is csak azt látom. Nem lehet, hogy csak fikagombóc? Az sokkal gusztább lenne..

Mike36 2009.10.16. 14:17:02

@Kamee: ne csalódjak már benned :)
miért? már leirtam
jössz azzal, hogy a mindent leszarok mentalitás nem jó. én meg erre azt mondom, helyén kell kezelni az embereket. az baj ha családom, gyerekem leszar, vagy én szarom le őket, de hogy pl. te mit gondolsz rólam, már ne is haragudj, számomra nem jelent semmit. ergo nekem édesmindegy, nem ismerlek, nem tudom ki vagy, egy nicknév, ennyi. nem fogok emiatt éjszaka álmatlanul forgolódni.
ezért túlzás
érted-e?

Mike36 2009.10.16. 14:18:27

@Kamee: az nem nehéz
itt is sokan alkalmazzák
állj be a sorba, ha ettől boldogabb vagy
legalább hárítasz
ez hülye. nem hallgatok rá.
teljesen normális dolog

Kamee 2009.10.16. 14:19:22

@Mike36: Te valami teljesen másról beszélsz. Így már értem a sötét és tudatlan hozzászólásaidat:)

Martian (törölt) 2009.10.16. 14:20:40

Ezek után lehetne például a tévékettőben egy sátánista szeánsz élőben, ahol a résztvevők békésen felfalnak egy politikust az áldozati oltáron.
:)))

bAnál Amál 2009.10.16. 14:22:33

Legközelebb hajléktalanok fognak főzni?

almodhi 2009.10.16. 14:22:56

@Martian: Egy tv2-s kreatív már fel is írta. Harcolnod kell majd a szerzői jogokért.

:-)

Mike36 2009.10.16. 14:25:00

@Martian: áh, nem jó ötlet. tudod hányan szaladnának az ORTT-hez feljelentést tenni? köztük a mi Kalmil barátunk is

Mike36 2009.10.16. 14:25:43

@bAnál Amál: ez ellenben jó ötlet
kérj érte pénzt

Kamee 2009.10.16. 14:27:03

@Mike36: Azt nem tudom miről beszélsz, de azt igen, hogy értem már miért tűnsz sötétnek és tudatlannak. Lehet meg kéne tanulnod a magyar nyelvet, hogy ki tudd fejezni gondolataidat rendesen.

Sokak örömére, most lelépek, mert valakinek karitatív munkát is kell végeznie a gúnyhatáron túli magyarok megsegítésére.

bAnál Amál 2009.10.16. 14:32:51

@Mike36: kitől? A hajléktalantól? A fejléces nőnek valóban lefotósoppolhatták volna a mazsolát a nyakáról.

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2009.10.16. 14:37:03

Nekem nincs internetem, nem nézek honlapokat, tele van mocsokkal, beteg világ - most is egy haveromat kértem meg telfonon (én éppen kirándulok a természetben), hogy írja ezt be a nevemben.

almodhi 2009.10.16. 14:42:55

@misbelief: persze, a telefonod nélkül már egy lépést sem tudsz tenni... de várjunk csak... legközelebb főzzenek azok, akiknek nincs tévéjük...

johnplayer 2009.10.16. 14:54:02

Én már párszor tiltakoztam a TV2-ügyfél osztályán, hogy miért mutogatják a köztörvényes bűncselekményt elkövető Zalatnait a műsorukban. Megköszönték hozzászólásomat, osz' kész.

Kuratórium, az kell. aha.
Meg sárga karika alul, mozgó másik műsor embléma és sajátcsatorna embléma felül és ezer reklám a jó film közben az kell.
Járjanak úgy mint a lámpa.

Netuddki. 2009.10.16. 15:29:03

Mivel nemigen nézek TV-t először azt hittem vicc ez az egész amikor valamelyik blogon szóba került. Aztán nemrég láttam a reklámját ennek a "Szar a tortán" bűnözősónak.
Szóval még mindíg van lejjebb.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.16. 15:38:20

Ez a Tasnádis (+ ugye Cini) tényleg odatesz. Vajon mi játszódhatott le a műsorigazgató fejében, amikor aláírta?

mojoking77 2009.10.16. 15:59:59

Emberek,
Koszonom szepen a sok kellemes percet, amit a hulyesegeitek olvasgatasaval szereztetek ma is. (Ugyisvan meg par szabad oram a gepem indulasaig)
Csak igy tovabb.
Udvozlettel:
Gy
PS: Csak, hogy valami "ertelmeset" is irjak, pontosan ezert szedte elo a progrmaigazgato ezeket az embereket. Ha jol sejtem egesz Magyarorszag errol csamcsog most otthon, es hetfo este mindenki ezt fogja bamulni.... "A negativ reklam sokszor szazszor tobbet er a pozitivnal....,es mindenkepp ezerszer a semminel "

Pangalactic · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/350-skoda 2009.10.16. 17:57:05

OMG! ez a szánalom legfelső foka... komolyan ennél durvábbat már el se tudnék képzelni! már az is elég durva, hogy évek óta a pornósokból is "celebet" gyártanak és az esti mesével egy időben menő fókuszban és társaikban sztárolják őket meg ilyenek, de hogy exsittesek... hát ez hihetetlen. kiváncsi vagyok az ortt mit lép! persze visszacsinálni ezt már úgy se lehet.

algi 2009.10.16. 19:37:48

Nem kell ide TV2, már a kommentek is pontos látleletet adnak a társadalom állapotáról.

filmvilág 2009.10.16. 23:41:23

A kommenteket ünnepélyesen lezárjuk, egyben elnézést kérünk a kulturáltan vitázóktól amiért nap közben nem működött a moderatúra. Legközelebb, ha kikerül egy poszt az Indexre, ügyelni fogunk rá, hogy ne legyen személyeskedés, anyázás, trágárkodás.
süti beállítások módosítása