Mit vár az egyszeri néző a nyolcvanas évek Brian De Palmájától? Osztott képernyőt! Hitchcock-hommage-t! Nevetséges sztorikat! Korhatáros szexet! Eltúlzott erőszakot! Na és Bruce Springsteent a színpadon? Semmi flanc, semmi cseles világítás, semmi vizuális trükk, semmi De Palmás őrület. Egészen a befejezésig ráadásul úgy tűnik, mintha ez egy koncertfelvétel lenne, pedig nem az, egy koncert előtt forgatták, de csak a befejezéskor lesz világos, amikor a fruskaképő Courtney Cox az énekes kérésére elkezd táncolni a színpadon.
Már említettem, hogy ide nem szoktam beválogatni olyan klippeket, amik egy filmhez készültek és felhasználnak a filmből is részleteket. Itt kivételt kell tennem, mert a Relax negyedik (!) változata pontosan olyan, mint amit felsoroltam a poszt elején. Az elejétől a végéig egy De Palma-munka, nem csoda, hiszen az Alibi testhez készült.